Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gir man i dåpsgave til babyen til et vennepar? Noen forslag? Det er jentebaby

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg gir ikke dåpsgave til venner

Kun de jeg blir bedt i dåpen til.

Men gir dem barselgave.

Skrevet

Ok , nei vi er bedt i dåpen. Ga også barselgave., men kan ikke komme tomhendt til dåp akkurat:)

Skrevet

Ok , nei vi er bedt i dåpen. Ga også barselgave., men kan ikke komme tomhendt til dåp akkurat:)

Jeg har kun vært i dåp til nieser og nevøer, og har da ligget på gaver rundt 1000 kr

Hvor mye har du tenkt å gi?

Jeg har aldri hatt venner i våre dåper, så jeg aner ikke hva som er vanlig å gi...

Skrevet

De gangene jeg har vært i dåp til venners barn har jeg kjøpt fine eventyrbøker til barna, sånne serier med skikkelige bøker og ikke de enkleste samleutgavene. Det har blitt veldig godt mottatt, og barna har hatt masse glede av dem.

Skrevet

Sangbøker og eventyrbøker er topp!

Annonse

Skrevet

Jeg har gitt smykkeskrin til jentene når jeg har vært i dåp til venners barn, uten å være fadder. De er ikke så dyre. 200-300 kroner.

Når jeg/vi er fadder eller det er våre nieser eller nevøer, bruker vi ca 1000 kroner.. ;)

Skrevet

Vi gir ca 400 så det varierer veldig fra omgangskrets til omgangskrets. Smykker, smykkeskrin, bøker, ramme med inngravert navn og fødselsdetaljer og barnebestikk i sølv inngravert eller barneservise m feks karius og baktus på er typiske ting vi gir :)

Skrevet

Barne bunadsølje gir jeg. synes det er en koselig og minnerik gave.

Skrevet

Sjekk ut www.pledd.net - vi bestilte et pledd her til dåp i forrige mnd. Flott teppe, flott service, foreldrene ble veldig glade :) Kjøpte et gullsmykke i tillegg, fordi jeg var fadder.

Skrevet

takk for tips jester,skal nok finne noe nå:) skal nok bruke mellom 500-600 kr ,vi er ikke faddere ,bare vanlig gjester,men de er nære venner da.

Skrevet

500,- til venner

1000,- til familie

la foreldrene selv kjøpe "ting"...

Skrevet

Jeg gir ofte leker. Gjerne tre-leker.

Har i dag kjøpt et tog, der det er noen klosser som kan byggest og flyttes på.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...