Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg merker snuppa suger endel på halsen når jeg raper henne før hun skal legges. Kan være hun vil ta smokk? MEN, er det dumt å venne henne til det nå? Hva er pros og cons for smokk, dere med erfaring??

Hun har endelig blitt ganske lett å legge, og hun sovner selv i vogna de fleste ganger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lille snuppa her begynte ikke med smukk før etter hun var blitt 6 mnd, og nå synes jeg at det er godt at hun tar smukken når hun skal sove og viss hun er litt sutrete. Men hun bruker ikke smukk hele dagen, og viss hun sovner med smukken om kvelden så spytter hun den ut etter litt og da har hun ikke behov for smukken om natten. Så jeg synes det er greitt med smukk nå, har prøvd masse forskjellige smukker hele tiden og ble veldig glad når hun endelig tok den. Men jeg vet jo ikke hvordan det blir å slutte med smukken da, men det tar jeg når den tiden kommer.

Snuppa her sovner av seg selv...så det er ikke sånn at hun må ha smukk, men hun koser seg veldig med den da.....

Skrevet

Ååå, godt å lese at de kan ta smukken såpass seint. Vi øver med snuppa hver dag uten no særlig hell... Syns kanskje hun har tatt den litt bedre et par ganger de siste dagene nå, så er kanskje håp.

Jeg tror sittende kan være fin å ha for trøst og to ned i lang tid. Ingen voksne som bruker sutt, så tenker nok det går greit å slutte. ;) Men gode vaner er bra. Man trenger ikke bruke den hele tida!

Skrevet

Sutten, ikke sittende. Hehe

Skrevet

Ja er det jeg lurer på. Noen kvelder hun er litt sutrete og da hadde det vært godt med sutten:) Men er redd hun våkner og har behov for sutt mye om natten.. Men det er kanskje ikke tilfelle? Lurer på om jeg skal prøve!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...