Englebarn11og12 Skrevet 2. mars 2012 #1 Skrevet 2. mars 2012 Noen som har vært hos Erling ekerhovd før? Er plutselig satt opp hos han midt i løpet?
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2012 #2 Skrevet 2. mars 2012 Jepp. Han er veldig dyktig og grei, bittelitt rar:-)
sonja77 Skrevet 3. mars 2012 #3 Skrevet 3. mars 2012 Han er veldig koselig. Selv om hu andre var hun jg var hos de første gangene fikk jg plutselig han v en ul ktr og v innsett. Han er morsom og litt rar, men lett å spørre om ting og omsorgsfull. Jg har bare hatet å gå til gynekolog, føler etter den prosessen her at ma jo nesten blitt en "spriker" Hehe
Englebarn11og12 Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2012 Godt å høre. Jeg gruer meg nemlig ikke til smertene ved uttak. Gruer meg til sprikinga og at det er mange mennesker som alle har tilgang til å se rett hjem....
sonja77 Skrevet 3. mars 2012 #5 Skrevet 3. mars 2012 enig det jeg var litt uforbredt på den biten, visste ikke helt hva jeg gikk til ved uttak. men det var jo fire stk som holdt på men forskjellige ting, så det er ikke så morro, også er det jo en noe ubehagelig greie i utgpunktet, men de er så proffe. og bare tenk at for de er dette jobb, de tenker ikke over hvordan man ser ut der nede eller noenting, de er opptatt av å få til det "tekniske". Og ikke minst går det på løpebånd, tre min etter jeg var ferdig så var neste dame der inne:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå