Gå til innhold

Tidlig bekkenløsning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå 16+1 og har hatt en del vondt i høyre hofte, skambenet og nedre rygg siste to ukene. Var hos legen i dag og han sa jeg hadde fått bekkenløsning og sykemeldte meg i to uker med henvisning til fysio. Han mente at hvis jeg slapper av godt nå og får tips om riktige øvelser så kunne jeg klare meg fint og jobbe fullt etter disse to ukene. Jeg håper så at dette stemmer for jeg ønsker å jobbe! Noen med erfaring? Syntes kanskje det var litt tidlig med bekkenløsning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk bekkenløsning tidlig selv... Er 19 uker på vei nå, og nettopp begynt med behandling/trening. Er nok lurt å komme i gang snarest mulig for å prøve å stabilisere bekkenet. Er 100% sykmeldt, så håper også at dette vil få meg ut i jobb igjen! Lykke til!

Skrevet

fikk også bekkenløsning tidlig, er 18 uker på vei. begynner hos fysio i dag. jobber fult og har en 1 åring i hjemme itillegg så det tar på det også. men fikk beskjed om å ta det litt rolig og behandling så kanskje det stabliserer seg..

lykke til.

Skrevet

Hei bittelille'12.

Det høyrest nesten meir ut som bekkenlåsning enn bekken løsning ettersom smertene sit på ei side slik du beskriv det. Dette er veldig vondt og hemmande....

Mitt råd er gå til manuellterapeut/kiropraktor/osteopat. Du kan bruke henvisnina di til fysioterapeut hos manuellterapeut.

Uansett bør du ta smertene på alvor og oppsøke hjelp/behandling snarast slik at du ikkje får ein masse sekundære plager og langvarige plager.

Lykke til og god bedring. Sjå også svar frå meg andre stader på forumet når det gjeld bekkenløsningsproblematikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...