Gå til innhold

100 dager igjen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hurra!! Det går fremover! Utrolig deilig at vi er ferdig med 2 lange vintermåneder og nærmer oss våren. Da går det kanskje enda raskere :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlig:):)ja det er helt utrolig hva våren gjør med en:)

Skrevet

Nydelig med våren i anmars :)

89 dager igjen her nå :)

Skrevet

88 dagar att her. :) Har ikkje talt dagar før no, så det var ein opptur. Det høyrest betre ut enn 12 veker. :)

Skrevet

82 dager her, får håpe det hår fort nå assa, 8 siste ukene har gått såååååååå tregt:-(

Skrevet

Jeg har 100 dager igjen idag! Yeye, tiden går så fort!

Skrevet

hei jeg har også 100 dager igjen.. el 99 dager i dag da ;)

veldig deilig.. tror tiden kommer til å gå super raskt fremover ;)

Skrevet

100 dager igjen i dag jeg også!!! Nå synes jeg nesten tiden går litt for fort! Dette er min (sannsynligvis...) siste graviditet, og jeg trives med å gå gravid. Synes det er fantastisk å kjenne på et lite liv inni magen !

Skrevet

96 dager igjen på meg, minus litt rabatt for planlagt ks, men dato ikke bestemt ennå... Begynner å bli lei allerede jeg :)

Skrevet

i morgen er det 100 dager igjen til vi får se den lille propellen som bor i magen min! <3

Skrevet

sikkert et dumt spørsmål, men æ spør likevel. kor finn dåkk kor mang daga som e igjen? d står kun uker på min profil....elr har æ sett feil??? (e ikke helt inne i den nye versjonen av BIM...)

Skrevet

Du finner det på enkelte terminkalkulatorer, men jeg har brukt vanlig kalender denne gang.

Skrevet

okei, takk for svar :)

Skrevet

På babyverden.no får du opp antall dager igjen. Eller last ned appen til babyverden. Så slipper du å sitte å telle på en kalender :)

Har 99 dager igjen idag - hurra!

Skrevet (endret)

på nhi.no er det en fin terminkalkulator som viser hvor mange dager du har igjen... :)

Endret av bollefrua

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...