Anonym bruker Skrevet 2. mars 2012 #1 Skrevet 2. mars 2012 Veldig vanskelig valg. Jeg trenger hver eneste krone jeg kan få fremover. Går det an å fryse avtalen en periode kanskje?
Gjest sug lut Skrevet 2. mars 2012 #2 Skrevet 2. mars 2012 Om du kan fryse den vet jeg ikke, men det er verd å ringe dem og spørre - det er en ærlig sak å ikke ha råd en periode.
☆☆☆ Skrevet 2. mars 2012 #3 Skrevet 2. mars 2012 Skulle tro det går fint, de vil nok heller at du tar en pause enn å miste deg som giver. Send dem en mail eller ta en telefon..
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2012 #4 Skrevet 2. mars 2012 Jeg har sånn fast trekk på kontoen min. Denne kan du stoppe akkurat når det passer deg. Ikke noe krav der.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2012 #5 Skrevet 2. mars 2012 Ja, selvfølgelig kan du det! Du gir når du har anledning til det, men prioriterer deg selv og familien når det er mest nødvendig - tenk på alle de som aldri gir en krone. Viser seg at det er de med middels eller lavere inntekt som gir mest prosentvis av inntekt. Har faktisk vurdert det samme selv, har vært giver/ fadder i SOS barnebyer i 15 år, men småbarnsperioden kan være dyr. Synes det er et vanskelig valg, men det er lov å være "egoistisk" innimellom. Man kan gi ekstra gaver til de utenom, når du måtte ha noe xtra, ved feriepenger, 1/2 skatt el. om det lar seg gjøre, da er du ikke så budet av fast trekk!
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2012 #6 Skrevet 2. mars 2012 Man kan fryse den. Jeg sa opp min avtale for en mnd siden pga økonomi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå