Gå til innhold

Utflod *litt ekkle detaljer*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jah..jeg har oppdaget forandringer i utfloden min etter jeg slutta på pilla for snart 1 mnd siden...før var det liite å blankt aldrig klumpete eller gul faget/hvit..så det jeg lurer på er dette tegn på gjerne TR kommer etterhvert...jeg har gått på cerazette i 3år før jeg slutta utn å ha mens i det hele tatt på de 3åra...Jeg har da oppdaget dette de siste to ukene det er også økt mengde å gulhvit i perioder...jeg føler hele tiden TR kommer men så er det bare syke mengder med utflod lixm..blir ikke klok på dette jeg:-P!

Noen som har opplevd eller vært borti det samme etter pilleslutt,gjerne etter cerazette...????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke svare deg på dette., men legg inn emne hos "spør jordmor" de kan helt sikker svare deg:)

Skrevet

Hmm ja det kan jeg gjøre:)

Skrevet

nå har du jo eggløsning, da blir det jo mere utflod

Skrevet

Jah..jeg har oppdaget forandringer i utfloden min etter jeg slutta på pilla for snart 1 mnd siden...før var det liite å blankt aldrig klumpete eller gul faget/hvit..så det jeg lurer på er dette tegn på gjerne TR kommer etterhvert...jeg har gått på cerazette i 3år før jeg slutta utn å ha mens i det hele tatt på de 3åra...Jeg har da oppdaget dette de siste to ukene det er også økt mengde å gulhvit i perioder...jeg føler hele tiden TR kommer men så er det bare syke mengder med utflod lixm..blir ikke klok på dette jeg:-P!

Noen som har opplevd eller vært borti det samme etter pilleslutt,gjerne etter cerazette...????

Hei:) Jeg sluttet på Cerazette for ca 6 uker siden, har enda ikke fått tilbake menstrasjonen min jeg da =/ Jeg får også endel utflod, ser ut som jeg får eggløsningsslim fler ganger i mnd/uka :P Så det er nok ikke unormalt.

Skrevet

Litt usikker på om det e det same med p-sprøyte men eg har og mye "ekkel" utflod nå når eg vente i spenning på at systemet ska sette igang igjen. Så det e nok normalt :) men ja det e sykt mye utflod her og te tider så ikje har vært før :s

Skrevet

Litt usikker på om det e det same med p-sprøyte men eg har og mye "ekkel" utflod nå når eg vente i spenning på at systemet ska sette igang igjen. Så det e nok normalt :) men ja det e sykt mye utflod her og te tider så ikje har vært før :s

er visst kroppen som er i ubalanse å må smøre meg med tolmodighet..har jo hatt så mye murringer å det er pga spenninger i livmoren...såååeh...jaja...er bare såååå kjedelig å vente!!
Skrevet

Jeg har hatt utflod nå i 2 dager..

Venter IKM 18mars.. Aner ikke om det er noe tegn ?

Noen andre som vet?

Skrevet

Jeg har hatt utflod nå i 2 dager..

Venter IKM 18mars.. Aner ikke om det er noe tegn ?

Noen andre som vet?

hmmm..det har jeg ikke opplevd når jeg ventet mens før jeg visste jeg var gravid i de siste svangerskapene...gjerne noen andre har peil??;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...