nr 3 snart? Skrevet 2. mars 2012 #1 Skrevet 2. mars 2012 Jah..jeg har oppdaget forandringer i utfloden min etter jeg slutta på pilla for snart 1 mnd siden...før var det liite å blankt aldrig klumpete eller gul faget/hvit..så det jeg lurer på er dette tegn på gjerne TR kommer etterhvert...jeg har gått på cerazette i 3år før jeg slutta utn å ha mens i det hele tatt på de 3åra...Jeg har da oppdaget dette de siste to ukene det er også økt mengde å gulhvit i perioder...jeg føler hele tiden TR kommer men så er det bare syke mengder med utflod lixm..blir ikke klok på dette jeg:-P! Noen som har opplevd eller vært borti det samme etter pilleslutt,gjerne etter cerazette...????
cindy85 Skrevet 2. mars 2012 #2 Skrevet 2. mars 2012 Kan ikke svare deg på dette., men legg inn emne hos "spør jordmor" de kan helt sikker svare deg:)
snuppo Skrevet 3. mars 2012 #4 Skrevet 3. mars 2012 nå har du jo eggløsning, da blir det jo mere utflod
Påtidemedentil Skrevet 4. mars 2012 #5 Skrevet 4. mars 2012 Jah..jeg har oppdaget forandringer i utfloden min etter jeg slutta på pilla for snart 1 mnd siden...før var det liite å blankt aldrig klumpete eller gul faget/hvit..så det jeg lurer på er dette tegn på gjerne TR kommer etterhvert...jeg har gått på cerazette i 3år før jeg slutta utn å ha mens i det hele tatt på de 3åra...Jeg har da oppdaget dette de siste to ukene det er også økt mengde å gulhvit i perioder...jeg føler hele tiden TR kommer men så er det bare syke mengder med utflod lixm..blir ikke klok på dette jeg:-P! Noen som har opplevd eller vært borti det samme etter pilleslutt,gjerne etter cerazette...???? Hei:) Jeg sluttet på Cerazette for ca 6 uker siden, har enda ikke fått tilbake menstrasjonen min jeg da =/ Jeg får også endel utflod, ser ut som jeg får eggløsningsslim fler ganger i mnd/uka Så det er nok ikke unormalt.
ღ adealsadeal ღ Skrevet 4. mars 2012 #6 Skrevet 4. mars 2012 Litt usikker på om det e det same med p-sprøyte men eg har og mye "ekkel" utflod nå når eg vente i spenning på at systemet ska sette igang igjen. Så det e nok normalt men ja det e sykt mye utflod her og te tider så ikje har vært før :s
nr 3 snart? Skrevet 7. mars 2012 Forfatter #7 Skrevet 7. mars 2012 Litt usikker på om det e det same med p-sprøyte men eg har og mye "ekkel" utflod nå når eg vente i spenning på at systemet ska sette igang igjen. Så det e nok normalt men ja det e sykt mye utflod her og te tider så ikje har vært før :s er visst kroppen som er i ubalanse å må smøre meg med tolmodighet..har jo hatt så mye murringer å det er pga spenninger i livmoren...såååeh...jaja...er bare såååå kjedelig å vente!!
~Lena~ Skrevet 7. mars 2012 #8 Skrevet 7. mars 2012 Jeg har hatt utflod nå i 2 dager.. Venter IKM 18mars.. Aner ikke om det er noe tegn ? Noen andre som vet?
nr 3 snart? Skrevet 7. mars 2012 Forfatter #9 Skrevet 7. mars 2012 Jeg har hatt utflod nå i 2 dager.. Venter IKM 18mars.. Aner ikke om det er noe tegn ? Noen andre som vet? hmmm..det har jeg ikke opplevd når jeg ventet mens før jeg visste jeg var gravid i de siste svangerskapene...gjerne noen andre har peil??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå