R0zaku Skrevet 2. mars 2012 #1 Skrevet 2. mars 2012 Vel.. IKKE jeg!! Jeg ser ikke ut! Så ett bilde som en venninne tok av meg i helfigur.. Hvorfor ser jeg ikke mitt sanne meg i speilet? FY så fæl. Store lår, kjempe tjukke legger, bleik og æsj. Jeg trodde virkelig ikke at jeg så så forferdelig STOR ut. Og ikke stor som i gravid, men som i feit! 15 kg fett på de rette plassene, takktakk. Uff måtte bare klage litt
mamma til 3 gullunger<3 Skrevet 2. mars 2012 #2 Skrevet 2. mars 2012 haha... sånn hadde jeg det med nr 1 - Følte meg sååå fantastisk til jeg så bildet av meg selv :/ Så kanskje man skal vente med å se på bildene til etter man er ferdig å gå som gravid så kan man bare fortsette og føle seg fantastisk?
R0zaku Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2012 hehe ja.. Jeg følte meg også bra. Helt til jeg så hvordan jeg virkelig ser ut. Uff.. Også dritt lei av og høre: Det er ikke rart du legger på deg.. Du er jo gravid.. Men, jeg er jo ikke gravid i rompa og låra?
LilleTrille92+maispire Skrevet 2. mars 2012 #4 Skrevet 2. mars 2012 jeg trodde også at jeg kom til å gløde. men den gang ei. satser heller på å gløde litt ekstra til våren med ei lita prinsesse i armene :-)
Linerlen og pipipen Skrevet 2. mars 2012 #5 Skrevet 2. mars 2012 Dette er jo den herligste tida på året for norsk vinterhud også!! Tørr, flassete og blålilla.. Skal bli moro å vise seg naken for en masse folk.. Hurra!
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 2. mars 2012 #6 Skrevet 2. mars 2012 Om det å gløde betyr å få ei låvedør til rumpe, og oppleve kviser på nytt, så gløder jeg på mitt beste åh?! Gløde var ment som noe annet ja... Farskern, nei, den svangerskapsgløden har jeg ikke sett noe til, hverken denne gangen eller sist gang Prøver å ta det med et smil, enda det ikke er så lett, når man staår på baderomsvekta igjen etter en uke (rett før kontroll begge ganger) og innser at man har lagt på seg 1,2 kg, og det til tross for at man ikke spiser godis/drikker brus, nesten ikke har plass til mat generelt, og holder seg aktiv :-/ Nei, prøver å glemme vektoppgang ol så fort som over hode mulig etter hver kontroll. Late som om man gløder og oser kvinnelig, så kan man la sanheten ligge, og holde humøret oppe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå