Gå til innhold

Noen med erfaring på Lutinus?

lykke73

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo, ja nu er det ei stund siden jeg har vært her og skrevet. Har jo lenge hatt lyst på en liten til. Har vært heldig å fått to flotte gutter, de er nå på 3 og 7 år. Har gått igjennom mange spontanaborter, 3 før førstemann, 3 mellom de to, og i hvert fall 3 etter den siste. Nå i morges fikk jeg en svak bekreftelse på at det er noe som vokser inni magen min:-) Håper bare at den klarer å klore seg fast, satser på det. Har fått noen tabeletter som jeg skulle ta når jeg oppdaget at jeg ble gravid, de heter Lutinus. Er det noen som har erfaring med de? Jeg skal ta de 3 ganger om dagen til uke 12.. Er det noen som har prøvd de? På skrivet står det at det er de med prøverør som skal ta de fra eggløsning, så er veldig usikker på om jeg skal prøve å ta de. Føler litt at jeg burde det siden jeg har fått de utlevert... Det er ei spennede tid jeg går i møte... Skal prøve å ikke fokusere på det som skjer i magen, men det er lettere sakt enn gjort:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var dumt at det ikke er noen som har brukt de, har ennu ikke startet å ta de, tenkte jeg skulle ringe sykehuset i dag og høre om jeg fikk prate med en gynekolog og høre hva jeg skal gjøre nå fremover. Har også lest om disse tabelettene at du kan forskyve mensen og derfor er jeg litt usikker, har heller lyst på noe annet eller at jeg bare prøver å slappe av og tar livet som det kommer.... Syns det er så spennende og håper at det skal gå bra.. Er det noen flere i dette forumet som er gravid?

Skrevet

Hallo igjen, jeg fikk kontakt med sykehuset, jeg skal ta disse tabelettene 3 ganger om dagen. Syns egentlig det er noe kliss, men hvis det skal hjelpe meg må jeg bare ta de til jeg er kommet meg til uke 12... Blir 5 uker på vei i morgen, håper i det lengste at det skal gå bra...

Gjest *muffa*
Skrevet

Har ikke noe erfaring med tablettene, men ville bare innom å si lykke til!! Skal krysse fingrene for deg :) (... litt for oss begge da...)

Er gravid uke 7+2 etter en MA og en SA siste 6 mnd, så er veldig spent selv.

Denne gangen går det bra for oss!! ;)

Skrevet

Takk for det.-) Håper og tror at det blir å gå bra denne gangen... Skal på tidlig ultralyd om 14 dager, blir spennende.. Håper det går bra med deg også:-) Har ennu ikke sagt det til noen andre enn mannen, verker etter å kunne rope det ut til alle:-)

Gjest *muffa*
Skrevet

Ja, denne gangen MÅ det gÅ bra! Jeg venter spent pÅ brev om tidlig ultralyd, det kommer nok snart :) Her er det heller ingen som vet noe og er helt enig i at jeg gjerne skulle ropt det ut til alle!! ..men fÅr vente litt med det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...