Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

he he :) tipper det er verdt å betale litt ekstra for alle gangene man får se den lille!

Jeg fikk ikke time før om 2 uker jeg.... (tidlig ul) aner ikke hvor langt jeg er på vei... så det kan hende jeg er alt fra 7-8 uker til 12 uker.... og jeg håper virkelig at jeg er over 12 ukers kneika...har såååå lyst å dele gleden med andre! har du noe graviditetsplager?

Nei ingenting faktisk!! Derfor det hadde vært så gøy å sett om det var noen der inne! Hadde tvillinger ved siste sv.skap så er litt spent om det kan være to denne gangen også...! Hva med deg? Jeg har fortalt det på jobben og familien min...klarer ikke holde kjeft..hehe:-)

Nei ingenting faktisk!! Derfor det hadde vært så gøy å sett om det var noen der inne! Hadde tvillinger ved siste sv.skap så er litt spent om det kan være to denne gangen også...! Hva med deg? Jeg har fortalt det på jobben og familien min...klarer ikke holde kjeft..hehe:-)

Annonse

jeg har vært kvalm en måneds tid...ømme bryst har jeg hatt noen måneder også.... grusomt varm for tiden.... må bytte sengetøy nesten daglig...

oi, tenk om det er 2 denne gangen også? så spennende! :) selv er jeg tvilling og har mange tvillinger i familien, så kan jo hende jeg har 2 stk også..! leste en artikkel i sta fra apotek 1 hvor det sto "

årsak til kvalme under svangerskapet

årsaken til svangerskapskvalme er ukjent. En teori er at den store økningen av graviditetshormoner i første del av svangerskapet kan være årsaken. Gravide som venter jente eller flerlinger er hyppigere plaget med svangerskapskvalme."

har du hatt legetime enda?

Det er så rart ned den kvalmen fordi jeg var ikke det sist heller! Jeg mistet den ene tidlig men var aldri kvalm.. ja da r sjansen din stor for tvillingee også! Dobbel lykke!!:D ja det har jeg.latet som jeg ikke vet hvor langt jeg er på vei for å få UL,men er jo så lenge til.. du har vært hos lege? Alle leger skulle hatt UL apparater! Har du barn fra før? Jeg har ei jente på 28 mnd!:)

har time hos legen til neste fredag...måtte vente i nesten 2 uker for å få time hos han.. men jeg vet virkelig ikke hvor langt jeg er på vei... fått time til ul om 2 uker :) men kan jo hende jeg får henvisning av lege til tidlig ul også da? har ingen barn fra før.. så dette blir spennende :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...