Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 2. mars 2012 #1 Skrevet 2. mars 2012 Blir ultralyd 12. Mars og Innsett enten fredag eller tirsdagen etterpå sa di:)
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2012 E jo 4 dager siden den pleier å komme så Gud så hærligt:)
Metti er håpefull Skrevet 2. mars 2012 #4 Skrevet 2. mars 2012 er det tabeletter på deg da eller vanlig syklus ? Obs på at progynova gir en del kvalme
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2012 Blir me progynova:) satse på at de blir enklere å slutte å røyke når kvalmen kommer av medisinene da:) må ta alt med et smil:)
TanteTroll Skrevet 2. mars 2012 #6 Skrevet 2. mars 2012 Jeg hadde ingen bivirkninger av progynova. Ikke alle som får det - kanskje du slipper unna
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #7 Skrevet 2. mars 2012 Håper på de:) like best å være frisk:)
mars :-) Skrevet 3. mars 2012 #8 Skrevet 3. mars 2012 Hei:-) så godt å være i gang... Jeg venter på den nå, og skal ringe inn for fryseforsøk da.. Blir en spennende tid!!! Masse, masse lykke til :-)
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #9 Skrevet 3. mars 2012 Når du skal ha den?
mars :-) Skrevet 3. mars 2012 #10 Skrevet 3. mars 2012 Når du skal ha den? siste tablett på primolut til mandag, så alt etter det:-)
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #11 Skrevet 3. mars 2012 Så kjekt:) eg har hatt min første medisin dag å ikke kjent kvalme enda men noen rare smerter på innsiden av hoftene i en liten halv time så ga de seg:)
mars :-) Skrevet 3. mars 2012 #12 Skrevet 3. mars 2012 Så kjekt:) eg har hatt min første medisin dag å ikke kjent kvalme enda men noen rare smerter på innsiden av hoftene i en liten halv time så ga de seg:) Spennende.. lykke til... følger med:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå