Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen råd jeg heller. bare leve som normalt, ikke løfte tungt eller stresse for mye..Mannen min er så veldig fornøyd og glad om dagen, og snakker så veldig mye om å ha en gravid kone i sommer, er så redd han blir veeeldig skuffa om noen dager:(

ja det er mye som står på spill i dette, mye følelser ute å går! vi blir nok knust her også om det ikke går, selvom vi vet at sjansene ikke er kjempestore..... mannen feira med en liten cognac igår.. jeg skulle gjerne hatt litt rødvin, men det kan jeg jo ikke ;)

mannen min er også veldig på det at han gleder seg til å se meg gravid, at jeg skal gå med stor mage, at han skal kjenne sparkene, han ligger faktisk å synger nattasang til magen nå !! Så jeg er redd skuffelsen blir veldig stor om det blir negativ !!

Men jeg har et håp om å endelig kunne få gi han " jeg skal bli pappa " gaven jeg laget for et år siden !!

Annonse

Har bare "fantasert" om det. En pakke m ett par baby sokker el no. Også en pakke til besteforeldre. Men nå blir d jo litt anderledes, nå vet han jo alt som skjer og når testen tas osv. Drømte litt mer om det før når d var fortsatt var håp hver mnd om mensen ik hadde kommet:) uansett skal det bli en søt liten gave:)

Okay :-)

Når vi skal si det til foreldrene vår, sp skal vi lage en ramme med UL bilde av gulle(om det blir positiv) der jeg skrives " verdens beste mormor" osv :-)

Har kjøpt et par boddyer og sokker som mannen skal få, kommer ikke til å si noe til han før han kommer hjem fra jobb på testdagen så :-))

Jeg fikk beskjed om å ikke røyke eller drikke alkohol (selfølge), ikke samleie 1 uke, ikke karbad eller svømmebaseng 4-5 dager etter innsett, ikke fy mat for gravide, ikke for mye koffein (kaffe, te col, o.l.), og leve som normalt ellers. Dette var på Hausken. På St.Olavs sa de bare ingen rusmiddler og lev ellers som normalt.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...