Gjest Tullmusa83 Skrevet 2. mars 2012 #1 Skrevet 2. mars 2012 Bruker å tulle litt med babyen på stellebordet så han får luftet tissen sin i noen minuter ved bleieskift. I tilegg lar jeg han ligge nakken på matta i en 15 minutter for dag. Hvor ofte lufter dere tissen på babyene hva er en god tid per dag. Tenker jo bare på at hvis jeg feks har mensen å må sove med bind og truse på kjenner jeg at jeg blir litt klam og utilpass. En bleie er jo mye større å hver uke. Så er jo litt viktig med god lufting.
Leoliten Skrevet 2. mars 2012 #2 Skrevet 2. mars 2012 Vi gjør som du skriver, lar han ligge litt uten bleie ved bleieskift. Vi tar kveldsstellet på stuegulvet som regel og da tar vioss god tid. Han ligger på matten sin naken og spreller og koser seg i en 15-20 minutter. Da masserer jeg han og smører han med litt krem og skravler ogkoser oss. Han tisser som regel, men det regner jeg med og lar han gjøre det. Tror han liker at vi gjør dette hver dag. Og ellers hvis han er sutrete på dagtid legger jeg han gulvet og tar av han bleien og da blir han stille og bare smiler.. Klart og tydelig at han liker å ligge litt uten.
Gjest isimagen Skrevet 2. mars 2012 #3 Skrevet 2. mars 2012 Jupp, vi lufter også stump og tiss under kveldsstellet - og noen ganger under morgenstellet. Lar han ligge med et håndkle som "bleie" på gulvet mens jeg er i dusjen. Da tørker huden godt, og håndkle tar i mot hvis det skulle komme noe. Eneste problemet er at han har begynt å dra i håndkle for å sutte på det... Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå