Anonym bruker Skrevet 2. mars 2012 #1 Skrevet 2. mars 2012 Tok vaksinen når jeg var gravid. Da han ble født og til i dag (2år) : Hoftedysplasi, nakke låst til en side, spygulp hver gang han fikk mme, lagt inn med bronkiolitt, astma, laktoseintollerant, natteskrekk, kan ikke spise eple, banan, appelsin, drue osv, (får smerte i magen og eksem) atopisk eksem, mye urolig om natten, sure oppstøt og får halsbrann så og si hver natt. (tar medisin for dette) Han har vært i utredning for reflux, alt viste seg og være bra... Vet at mye av dette kan være arvelig også. Ingen av de andre barna mine har noe av dette. Vil egentlig bare høre om kanskje andre har erfaringer..
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2012 #2 Skrevet 2. mars 2012 Tok også vaksinen da jeg var gravid. Gutten min er 2,5 år i dag. Han har ikke vært spesielt mye syk eller plaget av noe som helst. Så vidt jeg kan bedømme har han et helt normalt liv og det er ingenting jeg er bekymret for. Han er litt plaget med eksem og tørr hud. Men det er vel det eneste jeg kan komme på. Han sover godt og tåler alt han spiser. Er frisk og rask. Har fått nr 2 nå og hun er faktisk mye mer syk enn broren. Det er vel bare tilfeldig.
ostepop123 Skrevet 5. mars 2012 #3 Skrevet 5. mars 2012 Jeg tok også vaksinen da jeg var gravid, og mitt barn er helt friskt. Han får omgangssjuken og sånt når det går, men ingen andre problemer, ikke bleieutslett en gang.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #4 Skrevet 5. mars 2012 Jeg tok vaksinen da jeg var gravid, har normal snuppe med sykdommer som barnehagebarn flest :-)
Marius og Jonas! Skrevet 5. mars 2012 #5 Skrevet 5. mars 2012 Jeg tok også vaksinen da jeg var gravid, og sønnen min er frisk som en fisk. Får med seg litt forkjølelse etc, og har i tillegg hatt vannkopper og brennkopper, men ellers er det ingenting som plager han. Vi er med i MorBarn undersøkelsen, og har nå også fått tilbud om å være med videre for de som ble vaksinert mot svineinfluensa under svangerskapet.
:) liris Skrevet 11. mars 2012 #6 Skrevet 11. mars 2012 Jeg var en av de som stod imot vaksine-presset og er glad for det i dag når jeg leser om bivirkningene. Det var en utrolig vanskelig avgjørelse, og skjønner at du tenker på dette.. Men vanskelig å si hva det ene eller andre kommer av.. og uansett så tok du et valg og man må bare leve med mulige konsekvenser.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2012 #7 Skrevet 22. mars 2012 Jeg skjønner at du er urolig og håper bare at legene finner ut hva det er. Jeg har fulgt med i nyhetene i det siste på barna som har fått bivirkningene - stakkars - håper alle blir nogenlunde friske. Jeg var også en av de som ikke tok vaksinen under graviditeten. Og er veldig glad for det i ettertid. Jeg fikk ett snev av forkjølelse og var borte fra jobben noen dager. Da jeg kom til bake viste det seg at veldig mange hadde vært borte og de hadde vært sikkelig syke. En av dem testet seg og det viste seg å være svineinfluensan. Da jeg gikk til legen var det for sent å teste om jeg hadde hatt en "light" verjon av den. Men jeg hadde litt urloig tid da må jeg si.. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå