Gå til innhold

Man ser symptom om man ønsker det, men kan dette vere teikn på fødsel?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt ein del plager som har kome og gått(mase/modningsrier, mykje kynnerar, nedpress osv), men siste dagane av februar har vore fæle!

I går snudde plutseleg alt, og negativitet gikk til positivitet. Eg var "aktiv" ute med leik i snøen, og einaste eg kjendte noko til var vondt bekken/hofteparti (problem å reise meg).

I dag tidleg har også desse plagene minka (muleg dei kjem att seinare), men det raraste er fordøyelsen min (dvs avføringa), har siste vekene vore nokså hard i magen, men i dag (utan å ha gjort noko med kosthald e.l.) var den plutseleg heilt anleis, ikkje laus/diare men "enkel å få ut".

Er det vanleg at konsistensen endrar seg såpass drastisk utan at ein har gjort noko tiltak for å få det sånn? Eller kan det vere teikn på nærståande fødsel? (hadde ikkje gjort med noko;P)

Men som sagt: ein ser teikn dersom ein vil sjå teikn. Derfor spør eg her;)

Ps. beklagar om det vart mykje detaljar for somme, men slikt må ein nesten rekne med på eit forum der ein pratar om fødlser o.l.;P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har sett at flere for det enklere med avføring osv når fødsel er rett rundt hjørnet og har det sånn selv så vi satser på at det er ett tegn på at noe kommer til å skje om ikke altfor lenge ;)

Skrevet

har sett at flere for det enklere med avføring osv når fødsel er rett rundt hjørnet og har det sånn selv så vi satser på at det er ett tegn på at noe kommer til å skje om ikke altfor lenge ;)

Det syntest eg høydest fornuftig ut, så då kryssar vi fingrane for det;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...