Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 2. mars 2012 #1 Skrevet 2. mars 2012 Blir i såfall oppkalling etter min mormor. Har termin på bursdagen hennes.. og hun var så fin! Vi har spanskt etternavn by the way.
holaho Skrevet 2. mars 2012 #3 Skrevet 2. mars 2012 Kult, fint, hyggelig med oppkalling. Populært i Danmark, er sikkert litt på vei her og men tar nok ikke het av.
Giss Skrevet 2. mars 2012 #4 Skrevet 2. mars 2012 Fint navn - og passer bra i en internasjonal sammenheng.
Håpet ble virkelighet! Skrevet 2. mars 2012 #7 Skrevet 2. mars 2012 (endret) Liker Esther, det var vårt andrevalg, men det ble ei lita Elsa istedenfor. Min mann er engelsk så da var det viktig med "internasjonalt" navn. Gå for Esther! Endret 2. mars 2012 av håpet kom i mai! :o)
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #10 Skrevet 3. mars 2012 Jøss, bare positive tilbakemeldinger? Jeg liker det også, men vi vet ikke hvilke kjønn vi venter da... Storesøster og storebror heter Vilma og Adam. Esther er et litt andeledes navn kanskje? Men syntes det passer forde. Eller? Alternativet er Mira...hvis det blir jente da!
Brno 08,09, + 12:) Skrevet 3. mars 2012 #11 Skrevet 3. mars 2012 min farmor het Ester, men hun likte ikke navnet selv og fikk alle til å sverge på ingen skulle kalle henne opp.. Har av den grunn aldri tenkt på det som et aktuelt babynavn...
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #12 Skrevet 3. mars 2012 min mormor syntes heller det ikke var så fint, men husker hun sa at hun syntes det var litt finere "på skrift" fordi hun skrev det med h Esther og ikke Ester altså. Jeg fikk veldig følelsen av at mormor var tilstede da jeg var på ul i uke 8 og akkurat hadde funnet ut at jeg var gravid..
Glajenta ♥ Skrevet 3. mars 2012 #13 Skrevet 3. mars 2012 Tja, egentlig ikke min favoritt. Men veldig hyggelig med oppkalling. Og, jo mer jeg får "smakt" på navnet, jo mer liker jeg det! Disse "mormor"-navnene er jo på vei inn igjen... En av mine favoritter er Agnes - som jo er samme type navn. Svigermor satte kaffen i halsen og trodde vi fleipet - men tror hun og har vent seg til det nå Hun later som iallefall. Synes forresten Vilma, Adam og Esther passer fint sammen jeg
Lady lovely locks Skrevet 3. mars 2012 #14 Skrevet 3. mars 2012 Får velig asosiasjoner til en gammel dame med en gang, men bare man tygger litt på det så er det i grunnen veldig fint. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå