Anonym bruker Skrevet 2. mars 2012 #1 Skrevet 2. mars 2012 Hei! Vi har en liten nyskjerrig gutt på 7mnd, så jeg vurderer å bytte ut bagen med sportsdel nå snart. Er det for tidlig? Klarer de å sove like godt i sportsdelen? Dersom noen har erfaringer eller meninger vil jeg gjerne høre.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2012 #2 Skrevet 2. mars 2012 hørt at de kan bruke bagen til de er for lange eller ca 6 mnd..
Valiana Skrevet 2. mars 2012 #3 Skrevet 2. mars 2012 Vi måtte skifte til sportsdelen da lillemor var rundt 4,5 mnd gammel (er nå 10 mnd), da var hun rett og slett blitt for lang (vognbagen til mountain buggy er ganske kort, samt at jenten min ligger på øverste lengdekurve). Det gikk over all forventning å bytte - selv om jeg var ganske skeptisk før vi gjorde det - hovedsakelig pga at hun nå er vendt bort fra meg.(men har titteluke i kalesjen, så det hjelper). Hun sover vel i grunnen bedre i sportsdelen, sannsynligvis pga at det ikke er så trangt. Har brukt seler på henne helt siden vi byttet, og det er ikke noe problem. Hun synes at det er veldig kjekt å titte rundt seg når hun er våken, og så er det jo bare å ta ned ryggen når hun skal sove. Da har hun det tilnærmet som i en vognbag. I begynnelsen hadde jeg ikke ryggen oppe, men da hun ble rundt 6 mnd lot jeg henne sitte litt mer oppreist da hun var våken (so uansett ikke er lenge, da vognen fungerer som en søvnmaskin på lillemor). Hadde bare prøvd om jeg var deg, sannsynligvis får du en god opplevelse :-)
Ulykkesfuglen=lykke aug-11 Skrevet 2. mars 2012 #4 Skrevet 2. mars 2012 Vurderer det selv, min er nå 6mnd. Men tror jeg venter til etter mars. Så får vi håpe på penvær og varme i april;0)
Underveis --> Skrevet 2. mars 2012 #5 Skrevet 2. mars 2012 Storebror byttet til sportsdelen da han var 4 mnd. Begynte å bli for lang, og han likte ikke å ikke kunne se seg rundt. Etter at vi byttet ble trilleturene en fryd ;-)
Leoliten Skrevet 2. mars 2012 #6 Skrevet 2. mars 2012 Vi har en liten en på 4,5 mndr. Han er nesten for lang for bagen, men vi prøvde sportsdelen og der ble han plutselig veldig liten. Så jeg føler han er i en mellomperoide for tiden. Han vil gjerne sitte oppe og se litt når han er våken, men sportsdelen funket ikke.. Så han får ligge i bagen en liten stund til.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2012 #7 Skrevet 2. mars 2012 Takk for gode svar, da tror jeg at jeg skal prøve det
røderoser Skrevet 2. mars 2012 #8 Skrevet 2. mars 2012 Jeg skiftet til sportsdelen for ca en uke siden, jenta mi er 6 mnd om noen dager. Hun likte ikke i det hele tatt å ligge i bagdelen, og det ble kun skriking. Etter jeg skiftet over ble trilleturen en fantastisk opplevelse Hun sover bedre i vognen, og kikker rundt seg når vil går og hun er våken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå