Kicam Skrevet 2. mars 2012 #1 Skrevet 2. mars 2012 Tenkte jeg bare skulle komme med en gladmelding her inne, vet det er mange som ikke kan se lyset i enden av tunnelen, men det kan skje når som helst. Så ikke mist håpet:) Jeg har pcos og hadde ikke mye håp igjen, men ivf fungerte for oss:) nå er vi 14 uker på vei.med en liten en og gleder meg masse til hva som skjer videre:) Håper dette kan gi flere håp, for er alltid greit å lese noen gladmeldinger innimellom alle andre innlegg her:) Ha en fin helg alle sammen:)
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 2. mars 2012 #3 Skrevet 2. mars 2012 Gratulerer så mye!! Var det fersk eller frys? Er nå på rugedag 4 på fryseforsøk jeg... Hadde negativ fersk i desember..! Lykke til videre!!
Hubro :) Skrevet 2. mars 2012 #4 Skrevet 2. mars 2012 Gratulere Alltid moro å se at det klaffer for noen
Kicam Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2012 Det var første forsøk:) Og det var fersk.. Fikk heller ikke noe på frys da det bare var et fint egg som ble funnet, viste seg å være gullegget:) Tusen takk:)
☆☆☆ Skrevet 5. mars 2012 #6 Skrevet 5. mars 2012 Gratulerer Ble også gravid på første fersk, har termin på søndag. Har ett eneste lite egg på frys, får se i feamtida hva som blir ut av det...
Kicam Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #7 Skrevet 5. mars 2012 Gratulerer så mye:) spennende tid fremover nå
Gjest AKPA Skrevet 5. mars 2012 #8 Skrevet 5. mars 2012 Gratulerer :-) utrolig godt å lese :-) Er på ruge dag 5 nå, fikk ut bare ett egg selv, så håper det er gullegget :-)
Kicam Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #9 Skrevet 6. mars 2012 Krysser fingrene for at det er gullegget;) lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå