Anonym bruker Skrevet 1. mars 2012 #1 Skrevet 1. mars 2012 I min manns slekt har navnet Oskar gått i generasjoner både som fornavn og mellomnavn. Om vi nå får en sønn skal han i tradisjon tro ha Oskar som mellomnavn. Utfordringen er å finne et fornavn som både passer til Oskar i klang og stil. Vi ønsker IKKE kort fornavn med en stavelse. Og det blir ikke aktuellt med Oskar som fornavn. Noen som har gode ideer?
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 2. mars 2012 #2 Skrevet 2. mars 2012 Kristian Oskar Theodor Oskar Mikal Oskar Mikhael Oskar Steffen Oskar Thomas Oskar Litt tungt kanskje, men tror det blir litt tungt når man skal ha et navn med flere stavelser foran Oskar. Oskar er jo et så sterkt navn alene. Men jeg synes disse navnene var fine, og jeg elsker navnet Oskar
*Dubsgirl* Skrevet 2. mars 2012 #3 Skrevet 2. mars 2012 Erik Oskar Emil Oskar Jakob Oskar Liam Oskar Leon Oskar Wilhelm Oskar Filip Oskar Isak Oskar Adam Oskar Martin Oskar Henrik Oskar
Giss Skrevet 2. mars 2012 #4 Skrevet 2. mars 2012 Olaus Oskar Leopold Oskar Allan Oskar Stefan Oskar Leonel Oskar Gabriel Oskar
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2012 #5 Skrevet 2. mars 2012 Takk for mange fine tips. Har tenkt på Wilhelm Oskar fordi min oldefar het Wilhelm. Ellers synes jeg også Nikolai Oskar er fint. Men flere tips tas imot med takk!
inimini Skrevet 2. mars 2012 #6 Skrevet 2. mars 2012 Mikkel Oskar Adrian Oskar Leo Oskar Erik Oskar Emil Oskar Aron Oskar Theodor Oskar Martin Oskar Samuel Oskar Likte du noen av disse?
Birben Skrevet 2. mars 2012 #7 Skrevet 2. mars 2012 Jon Oskar for eksempel. Synes det iallfall blir finest med et kort navn foran..
sommertiara Skrevet 3. mars 2012 #9 Skrevet 3. mars 2012 Wilhelm Oskar er kjempestilig! Adam Oskar Alfred Oskar Edvard Oskar Edvin Oskar Emrik Oskar Didrik Oskar Kornelius Oskar Sakarias Oskar Tarjei Oskar Ulrik Oskar Valdemar Oskar
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #10 Skrevet 26. mars 2012 Mannen min avslørte i dag at han liker veldig godt navnet Tobias, og jeg liker det bare bedre og bedre jo mer jeg tygger på det. Men vi ble usikre på om Oskar som mellomnavn blir litt rart. NB! Mellomnavnet Oskar må være der av tradisjonsgrunner, og vil ikke bli brukt til daglig... Kan Tobias Oskar gå?
sommertiara Skrevet 27. mars 2012 #11 Skrevet 27. mars 2012 Mannen min avslørte i dag at han liker veldig godt navnet Tobias, og jeg liker det bare bedre og bedre jo mer jeg tygger på det. Men vi ble usikre på om Oskar som mellomnavn blir litt rart. NB! Mellomnavnet Oskar må være der av tradisjonsgrunner, og vil ikke bli brukt til daglig... Kan Tobias Oskar gå? Jeg synes Tobias Oskar funker helt fint
CasaKaos Skrevet 27. mars 2012 #12 Skrevet 27. mars 2012 hvis dere ikke skal bruke det til vanlig synes jeg det kan gå. Tobias er et koselig navn. Hva med Nathaniel Oskar eller Nikolas Oskar?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå