AAnonym86 Skrevet 1. mars 2012 #1 Del Skrevet 1. mars 2012 Noen ganger finner jeg "bli gravid", "spør jordmødrene" osv, mens andre ganger finner jeg det ikke, det er helt andre forum der i stedet. Hvorfor? Gjør jeg noe galt ? ganske ny her inne, så jeg skjønner ikke alt. Hva er forresten DIB? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
☆☆☆ Skrevet 1. mars 2012 #2 Del Skrevet 1. mars 2012 DIB er DinBaby,et "søsterforum" for BIM, BarnIMagen. Om du ikke finner forumene du leter etter kan det være du har rotet deg inn på DIB. Skifter fargetemaet fra orange til blått når du "mister" forumene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAnonym86 Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 1. mars 2012 Ok. Da skjønner jeg. Nei det ser helt likt ut, bare ulike forum. Men jeg bruker mobilversjon, mulig jeg hadde sett mer forskjell om jeg brukte webversjon. Har nok bare klart å rote meg inn på DIB i stedet for BIM som du nevner. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ann-Mari Skrevet 2. mars 2012 #4 Del Skrevet 2. mars 2012 Ok. Da skjønner jeg. Nei det ser helt likt ut, bare ulike forum. Men jeg bruker mobilversjon, mulig jeg hadde sett mer forskjell om jeg brukte webversjon. Har nok bare klart å rote meg inn på DIB i stedet for BIM som du nevner. Takk for svar Flott at du har fått svar, og håper det var til hjelp. Jeg vil bare nevne at vi jobber med våre mobilversjoner av forumene, slik at det blir enklere å skille mellom de to forkjellige forumene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAnonym86 Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #5 Del Skrevet 2. mars 2012 Svaret var til god hjelp ok, det er bra for sånn som det er nå så virker det som om det er det keg har vært inne på sist som bestemmer om jeg havner på DIB eller BIM når jeg trykker meg ut til hovedmenyen igjen. For jeg trykker i hvert fall ikke på noen egen knapp for å havne inne på "feil" forum hvis du skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 5. mars 2012 #6 Del Skrevet 5. mars 2012 Ja, det kan nok godt stemme, AAnonym86. For om du har vært inne på et forum på Barn i magen og trykker på hovedmenyen kommer du tilbake til Barn i magen-forsiden. Og så videre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAnonym86 Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #7 Del Skrevet 5. mars 2012 Jeg satt og leste inne på BIM, så sjekket jeg varslinger for å se om det hadde kommet noen flere kommentarer på et innlegg jeg akkurat hadde svart på. Det var to nye varslinger, så da gikk jeg inn og leste. Når jeg da skulle tilbake til hovedmenyen var jeg plutselig inne på DIB. Men det var fordi innlegget jeg hadde svart på, og akkurat hadde sjekket, var et inlegg på DIB. Hadde jeg ikke sjekket varslinger og bare trykt meg ut til hovedmenyen, så hadde jeg jo endt opp på BIM veldig lett å skjønne nå, men skjønte ingen ting før jeg visste at det fantes både DIB og BIM. Veldig lurt som ei over nevnte, å prøve å feks få forskjellige farger på BIM og DIB også på mobilutgaven men ellers, utrolig flotte forum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå