Gå til innhold

spår i morgen kveld..(2 mars fra kl 17:00)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Jeg lurer på om du spår fortsatt og om du evt har tid å ta en titt på meg:

Jeg lurer veldig på om du kan se om det blir gutt eller jente på oss denne gangen, har foreløpig termin 12.08.12 ska på ul neste fredag. Fødselsdataen min er: 28.06.81

Ser du graviditet på meg denne pp? Fullklaff på eggløsning! :)

120680

hei..

ja får opp graviditet på deg..får opp mars tydelig..men tror faktisk muliughetebne er der for at du alt er gravid..ser du får en liten gutt.

Takk for svar! <3

Håper du har rett! ;) Jeg hadde eggløsning for 2 dager siden! Og mannen er hjemme fra jobb! ;) Tilbakemld kommer om 2 uker! ;)

Hei

Har du lyst til å se på meg også? Jeg lurer på om du ser graviditet på meg snart? Før sommer? Født 270582, mannen 151083.

Tusen takk :)

får opp graviditet på deg i mai juni..tror du tester pos i juni men spiren fester seg i slutten av mai...

Tusen takk :)

Annonse

Håper du vil ta deg tid til å spå meg også :) Aldri blitt spådd før, men synes det er kjempe interessant.

Jeg har termin 29.3.12 og lurer på når jeg kommer til å føde, hvordan fødselen blir og hvilket kjønn det blir :) du kan gjerne fortelle andre ting også viss du får opp noe.

min fødselsdato er 05.05.90 og sambos fødselsdato er 02.01.88.

På forhånd tusen takk viss du tar deg tid til å spå meg! :)

Hei!

Jeg er gravid i uke 8+6 så har termin rundt 7. oktober.

Det blir vårt tredje barn, har ei jente født 04 og en gutt født 08.

Vi lurer egentlig på om du kan spå kjønnet på denne babyen (fosteret)?

Jeg er født 30.09.77 og han er født 04.10.75.

Spennende:-)

Hei Solrose1.

Jeg skrev det forrige innlegget til deg i går. Jeg er litt bekymret for fosteret for tiden. Fikk nemlig en vond følelse her om dagen, og jeg har i ettertid tenkt veldig på om fosteret fremdeles lever. Ser du om det er bra med den lille i magen og om svangerskapet gåt bra? Min eldste datter er veldig spent på kjønnet til barnet, men det viktigste er jo tross alt at det er bra med spiren. Ser du noe?

Har aldri blitt spådd før, så dette høres veldig spennede ut.

Takk for at du tar deg tid. Setter pris på det.

Kommer jeg til å bli gravid?

evt, ser du noe mer på meg? :)

Min dato: 110190

samb: 041287

ser du får sommer baby så tror du blir gravid september -oktober...får opp stress ned..tenk på noe annet en baby laging...

ååå takk :D har prøvd i over 3 år å få til men har ikke skjedd annet enn graviditet utfor livmor :/ så har helt siden sommern begynt å tenke at eg aldri vil ha barn :( så takk for svar :)

Jeg ver jeg er litt sent ut, men om du hadde orket så hadde jeg blitt veldig glad!

Kan du se en graviditet på meg i år? Og om, hvilken måned ca? Tusen takk for eventuelt svar! :)

Datoene til meg 050387 og sambo er 120386.

Endret av Nirie1987

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...