Gå til innhold

Størrelser på Levis bukser, skjønner ikke en dritt jeg.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter på Finn og skla se etter levis dongeribukser. Men skjønner ikke en dritt av størrelsessystemet........

Når en bukse er i str 25/32

Hva er det??

JEg er 95 cm rundt midja, og mener jeg en gang hadde en levis som var 32 i lengden men jeg burde ha 34.......

JEg er 168 høy og 74 tung.....

Fortsetter under...

Skrevet

Det er tommestørrelsen. 25" i livet og 32" i beina.

Jeg er 162 og 57 kg, min størrelse er 28/32. Er 92 cm på mitt bredeste rundt hoftene og 67 cm rundt midja.

Skrevet

Er vel målt i tommer. 25/32 er 25 tommer i liv og 32 i ben.

Hvilken størrelse du skal ha er ikke godt å si.... men 25/32 er for fyrstikker

Skrevet

Da er den 25 tommer i livet og 32 tommer i lengden. 25 tommer er ganske lite, så den passer nok ikke deg. Jeg vil tro du bruker 32 eller 34 i lengden, det er det som er mest vanlig. Uansett best å prøve buksen på :)

Skrevet

Som de andre sier over her så er den 25 tommer i livet og 32 i lengden.

Jeg er 1.67 høy og liker at buksene mine er 34 i lengden. 32 blir akkurat litt for kort syns jeg.

Jeg veier et par kilo mindre enn deg (71) og er 90cm rundt midjen og livvidden på buksene jeg har varierer mellom 30 og 32. Det kommer helt an på merket og hvordan de sitter på kroppen min.

Hva med å ta deg en tur inn på en Levis butikk, prøve buksene der slik at at du vet størrelsen for så å kjøpe online?

Skrevet

Jeg har erfart at buksestørrelsene varierer etter hvilket Levi`s-merke en prøver...

Annonse

Skrevet

Det første tallet er tommer i midjen, det andre tallet er tommer i benlengden.

25" i midje er en liten størrelse, tror 24" er det minste man får i vanlige butikker. Så det tilsvarer noe lignende som xs.

Jeg er like høy som deg, men veier ca 80 kg. Jeg bruker 32"/32" stort sett.

Skrevet

Sønnen min som er en lang slank gutt på 10 år bruker str 27 i livet så jeg vil tro 25" er en barnestørrelse?

Vi bruker gjerne forskjellig tommestørrelse etter hva slags modell vi prøver, noen modeller er høye i livet og da blir antall tommer rundt lavere siden midjen er smal. En hoftebukse er gjerne større i tommestørrelse fordi vi er bredest over hoftene.

Gjest Jente07♥
Skrevet

Jeg er like høy som deg. Mine levis bukser er str 29/32. Vil tippe det er omkring det du må ha, kanskje str 30. Kjøp denim curve modellen, den sitter knallbra på:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...