Gå til innhold

murring, stikking og hode festet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i de siste dagene hatt MYE murring i ryggen og masse kynnere, men i dag har d gått over til "stikking" rundt der hodet er festet i tillegg til strøm nedover i lysken... Hodet er festet noe som ikke er så normalt hos fleregangsfødende og er i uke 37... hmm.. tru om dette er noen tegn på at den lille kan kom litt før tiden? Er jo tredjegangs, men har aldri opplevd det sånn her. Da var det litt kynnere og så over til fødsel... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn har eg hatt d i to uker no :) er tredjegangs og uke 38+0 i dag!!:) håper som det at d skal skje snart,hvertfall før termin!! :D

Hode festet seg i uke 36 her, som e unormalt for flergangs fødende.. Så krysser fingre for oss!!!

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Hei :) Her var hodet festet i uke 37 (2 gangs fødende) har hatt masse kynnere, tak i ryggen og andre "typiske tegn", som jeg opplevde siste dagene før fødselen sist. På kontroll den uka, så var jeg fullmoden, og vi fikk beskjed om at det var nok fødsel rett rundt hjørnet på meg ja :) Vel, i dag er jeg da 39+2, og venter fortsatt utålmodig, har kynnere hele tiden, noen sterke, noen nesten ikke merkbare, hatt mindre blødning i dag tidelig også, men har vel slått meg til ro med at tulla i magen sikkert ikke kommer før neste uke eller noe.

Skrevet

Kanskje ett litt dumt spørsmål, men hva menes med fullmoden? :P Hvordan vet man at man er det?

Har akkurat det samme med murring og kynner + hodet festet.

Men det må være kjedelig å få beskjed om at fødsel var rett rundt hjørnet, og så går du enda å venter :S

Men barna kommer når de kommer ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...