Donna Paulsen Skrevet 1. mars 2012 #1 Skrevet 1. mars 2012 Hva synes dere om dette navnet? Jeg elsker det, men sambo sliter med dårlige assosiasjoner..
inimini Skrevet 1. mars 2012 #2 Skrevet 1. mars 2012 Jeg liker ikke det navnet! Men det er ikke pga assosiasjoner, har bare aldri likt det navnet;)
Frøken Ubesluttsom Skrevet 1. mars 2012 #3 Skrevet 1. mars 2012 Ikke et mye brukt navn i dag hvertfall. Et helt greit navn, men har dårlige assosiasjoner til det.
holaho Skrevet 2. mars 2012 #4 Skrevet 2. mars 2012 Jeg synes det er et koselig navn. Heldigvis er det såpass klassisk og vanlig at jeg ikke tror det har blitt helt ødelagt. Hvertfall ikke hvis folk fortsetter å bruke det, så det synes jeg dere skal :-) Det har visst hatt en nedgang den siste tiden. Liker tidløse, reale navn.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2012 #5 Skrevet 2. mars 2012 Hadde ikke valgt å gi det til ungen min nå, er kanskje litt tidlig med tanke på terroren.
LoveDove Skrevet 2. mars 2012 #6 Skrevet 2. mars 2012 Det er et fint, stødig og koselig navn. Onkelen min heter det, så jeg har i tillegg gode assosiasjoner.
Giss Skrevet 2. mars 2012 #7 Skrevet 2. mars 2012 Et helt greit navn. Men det viktigste er jo at dere er enige. Hvis han virkelig sliter med å like navnet ville jeg personlig forsøke å finne et annet som dere begge kan like. Det er jo et felles barn så jeg synes ikke at den ene skal tvinge igjennem et navn som den andre har problemer med.
sommertiara Skrevet 2. mars 2012 #8 Skrevet 2. mars 2012 Et helt greit navn. Men det viktigste er jo at dere er enige. Hvis han virkelig sliter med å like navnet ville jeg personlig forsøke å finne et annet som dere begge kan like. Det er jo et felles barn så jeg synes ikke at den ene skal tvinge igjennem et navn som den andre har problemer med. Helt enig i dette.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2012 #9 Skrevet 2. mars 2012 Anders er fortsatt et fint navn - det er jo mange som heter det. Det er et pent, stødig og klassisk navn som ikke lar seg ødelegge av en mann. Heia Anders.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #10 Skrevet 4. mars 2012 Jeg synes Anders er et flott navn - fortsatt. Men jeg liker det sånn som vi sier det i resten av Norge, rett frem: Anders. Og ikke Østlandsversjonen: Anners.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå