VenterPåNr.2 Skrevet 1. mars 2012 #1 Skrevet 1. mars 2012 Har en fra før som heter Sebastian Er usikker på hva vi får, men har ett jentenavn kanskje klart: Lilly / Lilly Emilie.. Noen forslag, både til gutt og jente, som passer sammen med Sebastian
sommertiara Skrevet 1. mars 2012 #2 Skrevet 1. mars 2012 Lilly alene, absolutt! Albert August Didrik Jonathan Kornelius Nikolai Viktor Wilhelm
VenterPåNr.2 Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2012 (endret) Fine navn, men passer ikke for meg elleer, Jonathan kanskje er mere på den, de mest vanlige navnene.. Eller Emrik, men føler ikke at det passer så bra med Sebastian (?) Endret 1. mars 2012 av Feb08 & Juli12 <3
inimini Skrevet 1. mars 2012 #4 Skrevet 1. mars 2012 Jeg syns Sebastian er et kjempe flott navn:) Og likte godt Lilly Emilie til Sebastian. Personlig er jeg ikke glad i dobbelt navn;) Men noen forslag fra meg: Sebastian og Samuel Sebastian og Benjamin Sebastian og Leander Sebastian og Johannes Sebastian og Oliver Sebastian og Joachim Sebastian og Theodor Sebastian og Tobias Sebastian og Adrian Sebastian og Aron Sebastian og Daniella Sebastian og Aurora Sebastian og Ellinor Sebastian og Madelen Sebastian og Mikaela Sebastian og Martine Sebastian og Pernille Sebastian og Marie Sebastian og Nora Sebastian og Marion Likte du noen av disse?
Frøken Ubesluttsom Skrevet 1. mars 2012 #5 Skrevet 1. mars 2012 Sebastian og Cornelia Sebastian og Angelica Sebastian og Susanne Sebastian og Kristine Sebastian og Kornelius Sebastian og Sakarias Sebastian og Kristoffer Sebastian og Teodor
VenterPåNr.2 Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #6 Skrevet 2. mars 2012 Jeg syns Sebastian er et kjempe flott navn:) Og likte godt Lilly Emilie til Sebastian. Personlig er jeg ikke glad i dobbelt navn;) Men noen forslag fra meg: Sebastian og Samuel Sebastian og Benjamin Sebastian og Leander Sebastian og Johannes Sebastian og Oliver Sebastian og Joachim Sebastian og Theodor Sebastian og Tobias Sebastian og Adrian Sebastian og Aron Sebastian og Daniella Sebastian og Aurora Sebastian og Ellinor Sebastian og Madelen Sebastian og Mikaela Sebastian og Martine Sebastian og Pernille Sebastian og Marie Sebastian og Nora Sebastian og Marion Likte du noen av disse? Benjamin, Oliver og Leander kanskje! Madelen av jentenavnene jeg er skikkelig sær, og vil det motsatte av de aller fleste ha ett heelt vanlig navn ;p
*Dubsgirl* Skrevet 2. mars 2012 #7 Skrevet 2. mars 2012 Sebastian og .. Lukas Martin Oskar Nikolai Marcus Eirik Jonas Jakob Aleksander Daniel Petter William Mathias Elias Fredrik Henrik Adrian Martine Helene Aurora Andrea Amalie Susanne Pernille Livia Hanna Ingrid Mathilde Johanne/a Therese Eline/Elise Karoline
Giss Skrevet 2. mars 2012 #8 Skrevet 2. mars 2012 Har en fra før som heter Sebastian Er usikker på hva vi får, men har ett jentenavn kanskje klart: Lilly / Lilly Emilie.. Noen forslag, både til gutt og jente, som passer sammen med Sebastian Lilly Emilie er nydelig og står bra til Sebastian! Guttenavnsforslag: Theodor Sylvester Daniel Viktor Tobias Joachim
VenterPåNr.2 Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #9 Skrevet 2. mars 2012 Ooh, mange gode forslag! Daniel er en av de som jeg liker best av disse hvis det blir jente så tror jeg det blir Lilly, evt Lilly Emilie altså, klarer ikke å legge det fra meg, + at det er familienavn på både min og far's side Er fortsatt veldig usikker på guttenavn, men Daniel, Tobias, Emrik, Henrik og Oliver er vell de som er øverst nå.. Får vell egentlig bare vente å se til h*n kommer med å bestemme navn 100 % Sebastian skulle hete Tobias før fødsel, men det kom ut en Sebastian, så da kunne han ikke hete Tobias ;p hihi..
birgittevilblimamma Skrevet 3. mars 2012 #10 Skrevet 3. mars 2012 jeg liker Emrik synes det er et fantastisk navn..liker Oliver veldig godt å men føler det begynner å bli så mange Oliver;P og Lilly er et kjempe fint navn synes dere burde holde dere til det vis det blir jente:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå