Anonym bruker Skrevet 1. mars 2012 #1 Skrevet 1. mars 2012 Skal ut å fly for første gang med barnevogn, det er med et billig-selskap men da jeg bestillte billettene og bagasje var det ikke valg for barnevogn så jeg bestillte 2 kolli. Er usikker jeg nå... Noen som har flydd med lavpris med vogn?
MrsMilla Skrevet 1. mars 2012 #2 Skrevet 1. mars 2012 Tror nok du må belage deg på ekstrakostnad der - for det er spesialbagasje.
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 1. mars 2012 #3 Skrevet 1. mars 2012 Jeg betalte ingenting ekstra når jeg hadde med barnevogn i september, enda jeg hadde en kjempe stor bag vogn:) Du kan jo ringe til flyselskapet og forhøre deg for sikkerhets skyld
Wiiga Skrevet 1. mars 2012 #4 Skrevet 1. mars 2012 Jeg jobber i Norwegian, vet ikke om det er med det du skal fly, men det er hvertfall gratis barnesete er også gratis
Bondebaby Skrevet 2. mars 2012 #5 Skrevet 2. mars 2012 Nå har jeg ikke kikket etter, men jeg tror du kan være ganske sikker på at det ikke er gratis hvis det er Ryanair du skal fly med...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå