oslo37 Skrevet 1. mars 2012 #1 Skrevet 1. mars 2012 Jr har aldri vært noen sovebaby, men de siste månedene har han sovet ganske greit på dagen, to lurer a 1,5 og 1 time. Men plutselig er han ikke trøtt på dagtid og sover bare en kort lur. kanskje 45 minutter. Virker ikke trøtt og sover bedre på natta enn noen sinne, ca 19-06,30. Noen flere m 10 mnd baby som sover så lite på dagtid?
Babyønske �� Skrevet 1. mars 2012 #2 Skrevet 1. mars 2012 Her varierer det, men aldri så lite som 45 min. Hun har alt fra 1 1/2-3 timer. I det siste har det tydet på at 3 timer blir for mye for hun er vanskelig å legge om kvelden. Har også måttet flytte siste dupp til å være tidligere. Natta kan være så som så, men er ikke så sikker på om det er dagsovingen som har innvitkning. Nattavvente for 3 uker siden, så tror helst hun våkner av vane enda. Men blir heldigvis stadig bedre. Her var hun dårlig på dagsoving til hun var 8,5 mnd, da begynte hun plutselig å sove mer. Mener å huske at min eldste også begynte å sove mer om dagen på den alderen. De blir jo ofte mer aktive og dermed mer slitne. Men som med mye annet så varierer det fra baby til baby. I ngenting er jo bedre enn at de sover godt om natta, og da er det nesten greit om de sover lite på dagen.
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 1. mars 2012 #3 Skrevet 1. mars 2012 Har heller aldri hatt noe sovebaby..hun er 10,5 mnd og sover 1 lur på 1,5 time, ikke et sekund mer. Om vi er mye frem og tilbake en dag kan hun derimot ta seg en lur i bilstolen, men det blir sjeldnere og sjeldnere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå