Gå til innhold

Jævla gubbe....

Anbefalte innlegg

Han sitter der i stolen sin og drikker te som stinker kanel... KANEL for fan.... æsj... og so går han rundt og trur eg e sur.. ja selfølgli er eg sur... eg gjere alt i huset no for tida... er på jobb heile dagen fra hal 8 til 4 henter unger og lagar middag bader unger og legger unger..(han hjelper til om eg ber han om de, han ser ikkkje sjøl) og han sitter der i stolen sin me tekoppen sin og slapper av og ser på tv til han skal på jobb om natten, der han då kjører lastebil i 5 tima for so og gå og legge seg.... fy fan.... fan te fyr... og so klager han på at eg ikkje vil ha sex med han.. han trur han berre kan vifte me kølla so hoppa eg oppå og bompa... de funka ikkje lenger... sorry ass !! off vart kansje litt usaklig ditta her men er so irretert på han :( og ja eg skal seie de til han :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143914547-j%C3%A6vla-gubbe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle tro han kom fra samme familie som min mann...

Jeg er dagsventende og det har nesten ikke blitt noe sex på ham i løpet av svangerskapet i det hele tatt.

Jeg har ikke lyst og synes det er smertefult... hvorfor skal jeg tilfredsstille ham, når han ikke kan gjøre det spot for meg?

Sier til ham at han kommer til å få sjokk snart når babyen kommer.. fordi han har ikke oppført seg særlig støttende i svangerskapet så jeg regner ikke med at han "vet" at jeg er gravid... (han vet jo det, koser med magen og har vært med på ul, men han har aldri tatt noe hensyn, eller forsøkt å hjelpe meg med noe)

Eg har ingenting imot og ha sex.. men måten han trur eg får lyst på de :P har mista litt sex lyst siden eg blei gravid og må kansje "varmast" opp litt.. men han berre vise fram tingen sin og trur eg e spenna klar for action... :( han får seg akurat når han vil når han gjer de på riktig måte :) ( eg skulla kansje ha vert flinkare til og seie nei) eg har lyst han skal gjere ting i huset UTEN at eg masa på han eller spørr han om de.. at han ser at åjj her må de ryddast....

Annonse

Eg har ingenting imot og ha sex.. men måten han trur eg får lyst på de :P har mista litt sex lyst siden eg blei gravid og må kansje "varmast" opp litt.. men han berre vise fram tingen sin og trur eg e spenna klar for action... :( han får seg akurat når han vil når han gjer de på riktig måte :) ( eg skulla kansje ha vert flinkare til og seie nei) eg har lyst han skal gjere ting i huset UTEN at eg masa på han eller spørr han om de.. at han ser at åjj her må de ryddast....

Når gubben min spør meg hva jeg tenner på -for det må jo være NOE -mener han; så svarer jeg rent og ryddig hus...

Men det er som å snakke til en stein...

Jau versegod :Phehe... jamen de e jo sant.. mannfolk lever på 1800 talett enda jo.. tror de er ja.. de er jo sann de er jo.... tror de er veldig få mannfolk som er flinke og hjelpe til heime...men selfølgli de finst jo dei og :P ogso er de alltid slik at dei skal ha skryt når dei ha gjort nåke.. berre den minste ting :P

Endret av Barn 3 :)

hahaha, ler så jeg griner:) jammen deilig med litt lett underholdning på lørdagskvelden:P

det beste syns jeg var "KANEL for fan!" hahahha..

og det der med kølleviftinga tror jeg er ett vanlig mannefenomen, forsånn gjør min å:P

han drikker heldigvis ikke te, men i går holdt jeg på å spy av pusten hans når han kyssa meg, lukta ikke noe spess han hadde spist eller noe, bare han! herregud:P er foresten 7uker og KVALM ;)

Annonse

hehe.. ja må ha de litt moro :P kansje dei ha sett for masse voksenfilma i sin tenåringstid?? slik som alle mannfolk :P hehe... off ja de e heilt j.... og kjenne på lokter.. va på butikken ista og der gjikk de ei sann here 50-60 års gammal fin frue som la ein eim over heile butikken me alt fan ho fan i skapet som lokta.... usja....

OMG!!! Den kølleviftinga! Som OM det er opphissende å se nakne mannfolk stå å daske kølla frem og tilbake.... knis....

Jeg må si jeg er heldig ellers da... Mannen min er utrolig forståelsesfull, hjelpsom, drar masse ekstra nå som jeg er gravid pluss at han er like lat som meg (ikke latere;)... Føler meg svært svært heldig når jeg hører åssen andre blir overlatt til å slite på egen hånd....

Mannfolk gjør (desverre...) ofte det samme for å tenne dama som det de tenner på selv... I dette tilfellet uoppfordra blotting ;-P

Vanskelig for dem å fatte at det ikke hjelper stort når stua er nedstøva og oppvaskkummen er breddfull. Damer lar seg ikke distrahere av sånt!

Hadde du derimot i hel- eller halvnaken tilstand spankulert inn i hans rotete garasje mens han skifta olje på bilen...ja, da hadde det blitt andre boller, he he ;-D

hehe...lag en arbeidsliste! snakk sammen, planlegg en god samtale. kanskje du blir overrasket :-)

Menn er faktisk helt annerledes enn oss kvinner i tankemåten, de må få klar beskjed om hvordan ståa er, ellers tar de ikke hintet.. mange menn lar vær å gjøre ting fordi når de engang har prøvd har de fått passet påskrevet om at det ikke er godt nok, eller så tar vi over før de er ferdig! :-) menn må takles. De gjør ikke ting fordi vi tenker at de burde gjøre det. Sånn funker de iallefall ikke :-) De er som barn..de må overøses med "unconditional love", forståelse og overbærenhet. Jeg har vært i lignende forhold og er nå i et helt annerledes et hvor mannen er utrolig kjærlig, forståelsesfull, kosete og snill. Enn så lenge haha :-) lykke til!!!

ja skal prøve men han er mykje vekke på jobb da so han vil vel slappe av når han er heime :P hadde sikkert vert enklare om han var heime daglig :) ex mannen min han hadde støv på hjernen.. der fikk eg ikkje sukk for meg før han hadde gjort ting.. untatt klesvasken... men men..

exen min va sån lat.. såg nettså ingen ting om baby låg og grein var det selvfølge at eg tok hu opp.. enten det va bleier mat el ko ho trong.. hus arbeid var ett fjernt ord i hode hans.. har gjore ingen ting.. har kom heim til dekka bord med hjemme laga middag kver dag når eg hadde permisjon.. men dette var en selfølge når permisjons tida var over og.. utroli slitsomt..

men no har eg ny samboer. .har fra starten av delt på hus oppg.. no eg eg gravid i gjenn og han passer godt på meg :) får ikkje lov og løfte ting eller bruke sterke vaske middel el gjer noe tungt.. han er så søt og snill.. men tror det må læres av mannen fra dag 1 går kje ann og snu på det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...