Gå til innhold

Dere som trener, hva trener dere og hvor langt på vei er du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg trener spinning og styrke 4 timer per uke. Som før mao. Jeg prøvde meg med jogging, men følte jeg fikk litt nedpress, nesten som om fosteret ble presset ned i magen :o Men dersom du ikke får ubehag er det ingenting i veien for å jogge. Jeg er forresten 22 uker ;)

Om jeg klarer å reise meg opp fra senga om morra'n så er jeg kjempeglad, jeg. Da kan jeg til og med ta en 2-3 knebøy bare for å feire. :)

Er 25 uker på vei.

Fikk latterkrampe av denne jeg, sorry altså. Men kunne ikke la være, føler meg som deg :D skal forebygge litt med svømming.

Annonse

Sykler til jobben (6 km) en vei hver dag. Svømmer en dag i uka, men må lære meg crawl pga at brystbeinspark ikke føles topp for et løst bekken. Og så går jeg på fysiotrening for gravide... Noe som anbefales for alle som sliter med bekkenet sitt. Hyggelig er det også. Det er jo en gjeng gravide som gjør styrkeøvelser sammen med en fysioterapaut et par ganger i uka. Ellers er det ikke så mye som går. å gå tur er ikke så greit for det er vondt og vaggete etter bare noen hundre meter... Jeg er uke 26.

Jeg kan bare drømme om å trene aerobic og zumba.... :-/ Pga bekkenet, fikk trøbbel med det veldig tidlig.

Er nå 22 uker på vei og trener ca 3 timer i uken tilsammen, spinning 2-3 timer, pluss omtrent en halvtime styrke i uken. Enten stram opp eller egne øvelser på matte og apparater.

Føler at det ikke er så verst bare det, selv om jeg som sagt savner de andre timene på SATS...

Er 22 uker på vei og har et veldig fint svangerskap denne gangen :-)

Er 22 uker på vei, og må innrømme at det eneste jeg gjør er å gå turer flere ganger i uka. Noen ganger en halvtime, 40 min eller 1 time, i hvertfall 4-5 ganger. Har begynt litt med styrkeøvelser hjemme. Men bor ikke så sentralt, så får ikke dratt på noe treningssenter. Har en treningsvideo hjemme (som mannen ler av navnet på: Fit Mama), har brukt den et par ganger. Men jeg føler litt at når jeg jobber 100 prosent, er jeg ganske utmattet når jeg kommer hjem. Det er vanskelig å få energi til å trene og jobbe. Pendler til og fra, så det går ti timer om dagen til jobb.

Trener i helsestudioet som vanlig.. Men sykler mer enn jeg sprinter på tredemølla når det kommer til kondisjonsbiten :)

Men styrken går som vanlig ;)

Måtte redigere litt her, glemte å si at jeg er 26 uker på vei..

Endret av Gjøkeredet③

Hmm, kan se ut som om det kan bli vanskelig å jogge med tanke på deres erfaringer. Jeg har bare medlemskap på treningssenteret en mnd til og lurer litt på om jeg skal melde meg inn i nytt med en gang eller vente til babyen har kommet. Er jo en fin tid som kommer nå med tanke på å være ute, så kanskje like greit å vente.

Kanskje likegreit å vente til etter amminga med sentertrening?

Jeg trener svømming en gang i uka (svømmer 1-2t/1500m-3000m) og aerobic på stuegulvet to ganger (1t man + 40 min fre).

Blir bare mer og mer begrenset på hvilke steg, fart og aktivitet jeg klarer på stuegulvet nå, og fatter ikke at noen av dere klarer å hoppe og løpe. Har ikke løpt siden uke 9...........

Men jeg blir alltid stor og tung - og i dårlig form, hender jeg har spypauser for å si det sånn.

Er nå i uke 31.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...