Poteta Skrevet 2. mars 2012 #26 Skrevet 2. mars 2012 Ja, ikke sant. Ganske fasinerende hele greiene. Venter på telefon fra legen om når vi kan prøve på nytt. Gleder meg egentlig, og håper vi kan prøve veldig snart. Alle symptomene dere snakker om kjenner jeg igjen Fikk en svak positiv test 10 dager etter innsett selv....
Gjest AKPA Skrevet 2. mars 2012 #27 Skrevet 2. mars 2012 Jeg klarer ikke å beskrive det med ord hvor fasinerende det er, att det går ann at babyn blir laget på utsiden.. Bestevenninen min skjønte ingen ting av det hun... hun trodde virkelig ikke at det gikk ann :-) men nå er det bare å ruge i vei på egget så det fester seg, når man har kommet så langt så syns jeg vi fortjener og komme i mål :-)
sonja77 Skrevet 2. mars 2012 #28 Skrevet 2. mars 2012 Vi fortjener det så sinnsykt:)) sola skinner, vi satt inn egg på skuddårsdagen- det må jo bare bli klaff;)
Gjest AKPA Skrevet 2. mars 2012 #30 Skrevet 2. mars 2012 Har dere fått beskjed om å ikke løfte tungt? Jegholder på å skal ommøblere soverommene og derfor må keg flytte et par pappesker og litt annet diverse ned, men jeg tørr ikke å løfte det pga jeg er redd det gjør noe? Det er ikke kjempe tungt...
monky Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #31 Skrevet 2. mars 2012 tror ikke det er farlig, man kan jo trene.. bare ikke løft på ting hele dagen, alt med måte som de sier;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå