Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og nå er jeg ruger!! så lettet at jeg fikk fullført, og såååå rar følelse nå!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra, hurra, hurra, så bra! :)

Gjest Løvemusene
Skrevet

YAY! Told you so ;)

Gratulerer med egget, nå er det bare å ruge i vei :)

Skrevet

Gratulerer! Ønsker deg masse lykke til!

Skrevet

ja når man har bare ett, så kan man vel kalle det flaks! ... løvemusen: nå skal vi bare få dagene til å gå;)

Gjest Løvemusene
Skrevet

Ja.. det var det ja... :) 13 dager.... :)

Skrevet

jeg synes det er så rart, merka jo nesten ingenting, åsså er d liksom en spire der! forstår ikke helt! tikktakk....... ;)

Skrevet

Så flott:))) grattis:)) da er d 13/14 laaaaange dager foran oss :)

Skrevet

Gratulerer så utrolig mye. Fantastisk følelse.

Skrevet

JIPPIIII:D

Gratulerer så masse :-) krysser fingrene for at vi rugere klarer dette :-) og at frøene overlever :-))))

Gjest Løvemusene
Skrevet

Dere er heldige som vet at egget er befruktet :)

Jeg er misunnelig på dere, hihi.

Skrevet

tusen takk :) har virkelig ikke gått opp for meg enda!!! skjønner hva du mener Løvemusen, men alt er jo veldig usikkert for oss alle egentlig. håper for oss alle!!

Skrevet

Så flott - gratulerer !!! :)

Skrevet

Håper spiren klorer seg fast, masse lykke til fremover

Skrevet

tusen takk!!! :) og detsamme til dere :)

Skrevet

Jg har stikkinger i magen er det normalt?

Skrevet

stikker litt her også, tror ikke d er noe farlig, kommer vel an på hvor vondt d gjør da?

Skrevet

Stikkinger i magen her hel normalt. Det er et tegn på at livmora vokser og utviderseg.

Skrevet

Jippii :)) Her ruges det på dag 4 me menssmeter, vond rygg, tisser MASSE (var opp 3 ganger inatt!!:o) ømme pupper og rennende nese(?).

Nå skal eggene kloooore seg fast, ikke sant?? :D

Skrevet

oi, det høres veldig positivt ut Tussi!!! ja det er det de skal!!! :)

Skrevet

Her er det masse stikkinger og ømme bryster også... Det er rart, men jeg føler liksom at det skjer noe i kroppen min:p sikkert bare innbildinger men...

Skrevet

det er ikke sikkert det er inbildninger;) fikk så ømmer bryster dagen før eggløsningssprøyta, så kan vel ikke se på det som ett tegn enda;)

er det 10 dager etter man satt eggløsn sprøyta at den går ut av kroppen, eller 10 dager etter innsett?

Skrevet

Jeg fikk beskjed om at i utgpunktet så skulle vi ikke visst noe om hva som skjer i kroppen vår på dette tidspunktet, så derfor tror vel de symptomene vi kjenner eller kjenner etter ikke er helt reelle for graviditet eller ikke. vi vil jo bli premenstruelle snart sikkert som vanlig, og for mange av oss er det nettopp det og for de heldige av oss er det graviditetssymptomer. De symptomene er jo ganske like. Og sånn normalt sett ville man jo ikke fått noen symptomer før godt ETTER uteblitt mens.Det bitte lille egget tror jeg ikke kan forårsake så mye symptomer på så kort tid, er vel heller alle medisinene vi har fått i oss, jeg tar fortsatt stikkpiller x 3 pr dag....

Skrevet

Det er sant ! Men bestevenninen min sa at hun merket det veldig tidlig når hun ble gravid på naturmåten. For de bestemte seg og prøve å hun ble gravid med nr 2 den måneden de bestemte seg for å prøve.. Så hun kjente sånn murringer/stikking en uke før mensen, og veldig øme bryster, så hun sa at jeg måtte bare ha håpet oppe !:-)

Men i følge min kalender, så skal jeg ha mensen nå til mandagen, men det stemmer jo ikke med det andre ?

Skrevet

Jeg skal i følge kalenderen min ha mens 14. Hmm mulig de ik har fulgt helt syklusen, virker ik som de helt avhengig av det for de kjørte jo bare sitt opplegg uavhengig av hvor lang el kort syklus man har. Men for å være ærlig så er hele opplegget ganske utrolig, godt man har kommet så langt i verden at vi kan få hjelp:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...