Apple80 Skrevet 1. mars 2012 #1 Skrevet 1. mars 2012 4+6 og ingen tydelige symptomer. Vil så gjerne kjenne at jeg er gravid!!
GogJSpentNå Skrevet 1. mars 2012 #2 Skrevet 1. mars 2012 Vær gla du ikke har symtomer enda Før du vet ordet av det ligger du mestparten av dagen og ær veldig dårlig.. Men skjønner hva du mener
Lisse_01 Skrevet 1. mars 2012 #3 Skrevet 1. mars 2012 Er 9+2 nå. Fortsatt ingen symptomer. Legen sa det var like vanlig som å ha symptomer
julibebis12 Skrevet 1. mars 2012 #4 Skrevet 1. mars 2012 Hver gla du ikke er kvalm.. skjønner at du ønsker å bli det får å kjenne litt på kroppen.. Men hver kjempe fornøyd med at du ikke er det... kommer det vet du ike hvor ille det kan bli!! Grøss... Jeg var sengeliggende i over 7 uker grunnet ekstrem svangerskapskvalme... Jeg missunner dem som slipper unna:) Like normalt og ikke være kvalm som å være ja:)
*Ninnin* Skrevet 1. mars 2012 #5 Skrevet 1. mars 2012 Du burde være glad som di andre sier, ikke noe godt å måtte spise hver time for å holde seg minst mulig kvalm. i tillegg til ekstrem kvalme som kommer i byger... pupper som holder deg våken om natta og vekker deg da du snur deg, kjennes ut som dem er 2 gradsforbrendt full av blemmer!!! hau ass! men er vel slik det er...
Apple80 Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #6 Skrevet 2. mars 2012 Dere har rett selvfølgelig.skal prøve å sette pris på formen så lenge den er god, og samtidig håpe at spiren fortsatt er der selv om jeg ikke merker det... God bedring til dere alle! Håper det gir seg snart
Mammantil1ermannogdag9snup Skrevet 2. mars 2012 #7 Skrevet 2. mars 2012 Vage symptomer her også... Blir sånn tror kanskje jeg er litt mer trøtt, tisse litt ofte i dag Hmm tja, litt ømme nipler mmmja viss jeg kjenner godt etter:p ofte sulten, men det kan jo være noe annet også, var litt oppblåst før i uka her noen dager, men det har også godt over mer eller mindre:p har mista før så blir nesten gal av å ikke merke noe, men er vel bare å ta med seg det og selv om jeg føler at jeg "holder" pusten hele tiden:p lege på onsdag:)
Apple80 Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #8 Skrevet 2. mars 2012 Vage symptomer her også... Blir sånn tror kanskje jeg er litt mer trøtt, tisse litt ofte i dag Hmm tja, litt ømme nipler mmmja viss jeg kjenner godt etter:p ofte sulten, men det kan jo være noe annet også, var litt oppblåst før i uka her noen dager, men det har også godt over mer eller mindre:p har mista før så blir nesten gal av å ikke merke noe, men er vel bare å ta med seg det og selv om jeg føler at jeg "holder" pusten hele tiden:p lege på onsdag:)U Hvor langt er du på vei? Jeg var på ul i dag pga overstimulering fra ivf-behandlingen,og jammen kunne vi se en liten prikk i livmoren!!da vet jeg hvertfall at den fortsatt er der..
Tutla Skrevet 2. mars 2012 #9 Skrevet 2. mars 2012 Apple80: Så kjekt at du også er her :-) Og forsår godt at du vil ha symptomer, men kvalmen tror jeg seriøst at du vil være foruten om du kan velge. Dette er mitt tredje svangerskap og jeg er mer kvalm til nå enn jeg har vært ved mine to første........ Nå er jeg uggen stort sett hver dag fra 13 til 20 - så kommer deg seg. Samtidig er jeg super trøtt, noe som jeg har vært de to andre gangene også. Men kunne godt klart meg med ømme pupper altså.......... For jammen kom ikke både mor, mann og svigerinne og kommenterte magen i går. Du begynner å vokse allerede......... Akk, er jo bare 5+2 i dag og vil jo helst holde det skjult noen uker til. Samt at grunnen til at jeg har mage er at den venstre eggstokken fortsatt er ganske stor........ Du skriver at du var overstimulert. Hvor mye veske hadde du??? Jeg er veldig øm på venstre side fortsatt og lurer på om jeg er lett ovverstimulert (hadde mange store eggposer der) Men kjenner at jeg ikke har så mye veske i buken som forrige gang (da de var redde for å sette inn egg på grunn av vesken som var der allerede dagen etter uttak - heldigvis ble jeg ikke gravid) Har du fått beksjed om å være forsiktig med noe???
Mammantil1ermannogdag9snup Skrevet 2. mars 2012 #10 Skrevet 2. mars 2012 Vage symptomer her også... Blir sånn tror kanskje jeg er litt mer trøtt, tisse litt ofte i dag Hmm tja, litt ømme nipler mmmja viss jeg kjenner godt etter:p ofte sulten, men det kan jo være noe annet også, var litt oppblåst før i uka her noen dager, men det har også godt over mer eller mindre:p har mista før så blir nesten gal av å ikke merke noe, men er vel bare å ta med seg det og selv om jeg føler at jeg "holder" pusten hele tiden:p lege på onsdag:)U Hvor langt er du på vei? Jeg var på ul i dag pga overstimulering fra ivf-behandlingen,og jammen kunne vi se en liten prikk i livmoren!!da vet jeg hvertfall at den fortsatt er der.. 5+2 i dag samme som tutla ser jeg;)
lovelyme Skrevet 2. mars 2012 #11 Skrevet 2. mars 2012 Hehe.. Vær nå forsiktig med hva du ønsker deg.. Hos meg kom kvalmen og svimmelheten for fullt i uke7 er nå snart i uke 11 og det er pyton å være så dårlig.. Just be Happy!!
santhe Skrevet 2. mars 2012 #12 Skrevet 2. mars 2012 Enig med lovelyme over her, vært forsiktig med hva du ønsker deg. Er 7+3 i dag, å har liggi over bøtta i en uke nå, å ikke klart å få i meg noe serlig med mat eller drikke. Jeg er kvalm heele tiden å vil bare kaste opp! Unner INGEN dette, det er helt forferdelig å komme seg igjennom. Vet at det kommer noe fint utav det, men det er såå vanskelig å tenke det siden det er så lenge til
Apple80 Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #13 Skrevet 2. mars 2012 Apple80: Så kjekt at du også er her :-) Og forsår godt at du vil ha symptomer, men kvalmen tror jeg seriøst at du vil være foruten om du kan velge. Dette er mitt tredje svangerskap og jeg er mer kvalm til nå enn jeg har vært ved mine to første........ Nå er jeg uggen stort sett hver dag fra 13 til 20 - så kommer deg seg. Samtidig er jeg super trøtt, noe som jeg har vært de to andre gangene også. Men kunne godt klart meg med ømme pupper altså.......... For jammen kom ikke både mor, mann og svigerinne og kommenterte magen i går. Du begynner å vokse allerede......... Akk, er jo bare 5+2 i dag og vil jo helst holde det skjult noen uker til. Samt at grunnen til at jeg har mage er at den venstre eggstokken fortsatt er ganske stor........ Du skriver at du var overstimulert. Hvor mye veske hadde du??? Jeg er veldig øm på venstre side fortsatt og lurer på om jeg er lett ovverstimulert (hadde mange store eggposer der) Men kjenner at jeg ikke har så mye veske i buken som forrige gang (da de var redde for å sette inn egg på grunn av vesken som var der allerede dagen etter uttak - heldigvis ble jeg ikke gravid) Har du fått beksjed om å være forsiktig med noe??? Jeg vet ikke hvor mye veske det er,men jeg er sykemeldt og skal holde meg i ro og ikke spise salt. Det ser ut som jeg er 4 mnd på vei...men jeg tror magen er på vei ned nå. Jeg er 5 uker i dag så vi er jo ganske likt!
Lillchris Skrevet 3. mars 2012 #14 Skrevet 3. mars 2012 Forsiktig hva du ønsker frøken! Jeg hadde det akkurta som deg i første svangerskap. INGEN symptomer og jeg ba nesten om å få noen tegn uten nytte. Meeeen denne gang er det andre boller og symptomer i fleng! og jeg ønsker tilbake til slik det var i forrige svangerskap hehe. Lykke til!
Anine 82 Skrevet 3. mars 2012 #15 Skrevet 3. mars 2012 Har det på samme måte! 5 uker på vei, men er ikke kvalm! Var kjempedårlig fra dag 1, å gjennom hele svangerskapet med begge de jeg har fra før -så denne gangen er det nesten så jeg savner å virkelig kjenne på kroppen at alt er bra!
Icerus Skrevet 3. mars 2012 #16 Skrevet 3. mars 2012 Henger meg på de andre her!! Forsiktig med hva du ønsker. Sist var jeg "syk" i 5 mnd i strekk!! Jeg gleder meg over hver dag som går der jeg fremdeles er i fin form...
Tira Skrevet 3. mars 2012 #17 Skrevet 3. mars 2012 Jeg hadde det slik for noen få dager siden at jeg ønsket meg ett eller annet tegn på graviditet.... jeg ba....og jeg fikk..... kronisk kvalm med varierende intensitet... kasta opp for første gang i går morges og lå og knep sammen øynene og prøvde å leve i fornektelse i dag morges... gikk dårlig... Neste gang skal jeg ikke klage over manglende symptomer om jeg ikke er kvalm. Da får jeg heller være lykkelig over manglende symptomer på SA som jo også betyr at jeg fortsatt er gravid;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå