**lykke!!** Skrevet 1. mars 2012 #1 Skrevet 1. mars 2012 Jeg var til kontroll hos legen min i dag, og ble bare kjempe skuffet. Hadde gledet meg litt til siste kontroll hos legen, neste kontroll er hos jm når jeg er 40+1, og så blir det vel sykehuset for overtidskontroll. Ihvertfall, jeg kom inn, han målte kjapt blodtrykk, ba meg gå på vekten, legge meg på benken hvor han målte sf mål og hørte på hjertet til babyen. Så sendte han meg ut på labben med urinprøven og ba de sjekke blodprosent også. De på labben skrev ned urinen og blodprosenten og sendte meg hjem. Vel hjemme sjekker jeg journalen min, jeg har proteiner i urinen, lav blodprosent og sf målet er det samme som det var for 2,5 uke siden.... vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, bare blåse ut hvor skuffet jeg var over denne kontrollen, jeg var inne hos legen max 5 minutter, og jeg hadde mye spørsmål og han svarte meg ikke skikkelig på de, så nå sitter jeg her hormonell og bekymret...
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2012 #3 Skrevet 1. mars 2012 Ring jordmor og forklar hva som har skjedd. Akkurat det med sf- målet kan komme av at de måler litt forskjellig. Det er i allefall veldig stor forskjell på når jm og legen måler på meg. Hvis det kan berolige deg litt. Ellers kan du ringe føden ang. urinprøven, de vet i allefall om det er noe du bør gjøre noe med. Lykke til!
Glupsk Skrevet 1. mars 2012 #4 Skrevet 1. mars 2012 Hva er lav blodprosent? Litt protein i urinen er ikke farlig alene, men om du har ødem kvalme hodepine generell ubehag...? Sf målet tror jeg ikke det er så farlig med når du er kommet så lang. Bebisen din er nok i armene dine frisk som en fisk snart skal du se. Legen burde likevel ha Nevnt det og muligens sendt deg på en vekstkontroll....
**lykke!!** Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2012 Takk for gode svar søte dere:) det var 2+ i urinen og blodprosent på 9,2. Det går nok bra, var nok bare kjempe skuffet og hormonell når jeg kom hjem. Svigermor sin søster er jordmor så jeg ringer henne senere så jeg slipper å bekymre meg
Lotte_71 Skrevet 1. mars 2012 #6 Skrevet 1. mars 2012 Kjedelig opplevelse Får ønske deg lykke til den siste tiden du har igjen. Dette går nok bra )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå