Gå til innhold

snart ikm igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen:)

Rart hvor fort tiden går dere.. Jeg og min samboer begynte høsten 2010 å prøve, og vi har enda ikke blitt foreldre. Jeg ble gravid i fjor sommer men mistet like etterpå. Vi har startet utredning privat nå, og jeg er ferdig med blodprøvene mine. De så helt normale ut, bortsett fra at jeg på syklusdag 1 hadde litt forhøyet østradiol. De mente jeg kunne hatt en vanncyste som hadde sprukket, noe som visstnok var vanlig. Ellers var det ingenting de kunne se på prøvene som kunne gi en indikasjon på hvorfor vi ikke lykkes. Min kjære skal også levere sædprøve til uken, jeg må si at jeg er litt spent på den..

Men nå, atter en gang, er det snart ikm. Mandag er dagen, og jeg har like mye håp nå som jeg har HVER eneste mnd:p Gir aldri opp.. Men stresser ikke mer=) For jeg regner med at mensen kommer likevel. Men jeg krysser fingrene for oss alle!!

Klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til :) Håper mensen ikke dukker opp :) Jeg har, forhåpentligvis EL neste helg...mannen kommer hjem fra jobb torsdagskveld/natt, så da skal det "kjøpes på" helt til han drar på jobb enten søndag eller mandag. Har jeg EL noen dager senere, får jeg bare håpe at arvtakerne hans lever litt lenge der oppe ;)

Skrevet

Kjøres på så klart, ikke kjøpes...he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...