Gå til innhold

for tidelig med lakserolje??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! jeg har ei lita uke igjen til termin og er veldig lei hele svangerskapet.. har hørt at lakserolje er effektivt for å starte fødsel.. men er det for tidellig nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hørt fra jordmor at man aldri skal bruke lakserolje når man er gravid. ville sjekket det opp med jordmor om jeg var deg...

Skrevet

jeg tror jeg bare ville holdt ut til det skjedde av seg selv, gikk 13 dager over termin og prøvde lakserolje 2 ganger i den perioden. Det satte ikke i gang noen fødsel hos meg :)

Gjest sandyBay1
Skrevet

Tok lakserolje de to første gangene, ca 2-3 ss og jammen funket det. Var vel ca i uke 39 og 40 :)

OG i Usa så bruker faktisk enkelte jordmødre dette for å sette igang for de som begynner på overtid.

Ingen av mine fødsler var styrtfødsler, men ble KS av andre ymse årsaker. ( for trangt bekken)

Men trodde man ikke fikk kjøpt dette lengre jeg?

Skrevet

Tok lakserolje med min første ( ca halve flaska)....Fikk rensa tarmen, men baby ble d ikke før uka etter :)

Skrevet

Tror ikke de selger det lenger, men hvilket som helst avføringsmiddel skal fungere, tror jeg.

Skrevet

Kjenner ei som nesten mistet babyen sin i styrtfødsel etter lakserolje!!!!

Dette frarådes på det sterkeste,og er ikkje noe man bør sette i gang m på egenhånd hjemme..

Må vell være bedre å vente en dag el to ekstra enn å risikere å sitte igjen uten en baby...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...