micke78 Skrevet 1. mars 2012 #1 Skrevet 1. mars 2012 Har skikkelig hjertebank i dag, nesten så at det er skummelt! Er det et symptom? Er på 11dpo i dag og vet ikke om det er et symptom eller kanskje jeg må kontakte legen.. Huff så ekkelt!!
**Cayenne** Skrevet 1. mars 2012 #2 Skrevet 1. mars 2012 Det er nok et symptom på at du stresser for mye eller drikker for mye kaffe. Jeg har nesten slutta å drikke kaffe pga dette (og pga at det er lettere å bli gravid uten koffein). Prøv å slappe litt mer av og se om det hjelper.
micke78 Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2012 Takk for svar Cayenne72 Har det fortsatt, men har googlet og det er ingen fare ser det ut til, så da er det vel bare å ikke bekymre seg Merkelig det der med stress, jeg kjenner meg ikke stressa, men jeg tror man stresser litt innerst inne allikevel pga det babylaging styret;) Ellers så drikker jeg bare 1 kopp kaffe om dagen pga samme grunn som deg:) Nei, får håpe den sitter snart, så man kan slappe av og nyte livet med kaffe og vin igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå