Gå til innhold

STERK EL TEST 11 DPO

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja, vet det, jeg tok test på søndag, hadde da bare en graviditetstest, som jeg fikk svakt positiv på, hadde da kun EL tester, som jeg da tok en av som ble knall positiv. etter det, måtte jeg vente heeeeeelt til posten kom på mandag (hadde bestilt tester som jeg visste kom til å komme) og den postbilen har aldri vært så treg tror jeg :P tok da 3 tester, fikk svakt utslag på alle sammen, så var det å dra til byen å kjøpe en digitaltest, tok den når jeg kom hjem, og fikk gravid på den :) var helt i lykkerus og litt skjelven på en gang, klarte såvidt å prate da jeg ringte sambo og fortalte det :) tiden etter jeg har fått greie på det, syns jeg har vært enda lenger altså. tiden går såååå utrolig tregt til tider, men det går seg nok litt til så fort jeg har vendt meg ordentlig til tanken :) :)

Ja, da skjønner jeg at du ventet... Jeg tror jeg må fa mannen til å kjøpe med en digital på vei hjem, vet du hvor mye som trengs for at den slår ut? Blir vel til å holde meg lenge med å gå på do i ettermiddag da...

Gratulerer med graviditet! Når er termin da?? Skulle jeg vært gravid blir det rundt 11 november...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...