Gå til innhold

Ny vekttråd ;) (Selvsagt bare for dem som vil) ;)

Anbefalte innlegg

Da er jeg kommet til uke 26+4, og har nå gått opp 9.3kg.. Har lagt raskt på meg de siste ukene, og håååper det stagnerer litt nå. Skal til jm på tirsdag, og kvir meg litt. Er overvektig fra før.

Hvordan ligger dere andre an nå?

Fortsetter under...

Skal vi se, jeg er nå kommet til 25+4 og har tatt på meg 7,5 kg.

Skal ikke klage på det!

Jeg tok av 12 kg før jeg ble gravid, og ventet så klart at kiloen kom som kastet på meg når jeg begynte å spise relativt normalt igjen.

Når måtte jeg i begynnelsen dempe kvalme med mat, og det kunne være mat av den ikke alltd så sunne sorten..Men så begynte jeg kaste opp for fult, fikk diagnose hyperemesis og sliter fortsatt med oppkass, men klarer nå å legge på meg.

Så jeg er fornøyd, det går jevnt og rimelig trutt dette her.

Ingen avvik fra mine forrige svangerskap som endte på + 12 og + 14 kg.

Annonse

17 uker i dag og har gått opp 7 kg. Har begynt å trene nå som kvalmen endelig har gitt seg og håper dette kan bremse vektoppgangen noe fremover. Forrige gang jeg var gravid veide jeg meg ikke da legen min ikke var opptatt av dette. Ganske deilig egentlig, å ikke fokusere på vekt;)

Annonse

26+0 i dag... Jippi - 100 dager igjen! Mangler bare et halvt kilo før jeg er tilbake til utganspunktet (64kg) og er storfornøyd med å ha kommet meg opp fra minus 8 kg selv om jeg fortsatt spyr mange ganger daglig! Målet er 10 kg pluss til, ellers blir jeg så veldig tynn og slapp under ammingen. Bare å henge i :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...