Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

fant dette utklippet her: * Kan jeg farge håret? Nå til dags er det vanligvis trygt. Midlene de brukte før i tiden var mye sterkere kjemisk, slik at de kunne skade, men ikke nå lenger.

så du kan farge håret, og da kan du sikkeert bruke hårspray også regner jeg med :)

Husk at frisører går oppi disse kjemikaliene hver dag, flere ganger om dagen -Og det er ikke funnet beviser for at denne yrkesgruppen er mer utsatt for fosterskader eller spontanabort...

Ikke alle jobber til termin, men det har mer med mye ståing/gåing og gjøre.

-Så jeg tror ikke at et par-tre farginger selv under svangerskapet er veldig farlig ;)

"Frisørfarge" er tryggest, og i salonger er det ordentlige avsug også... ;)

Annonse

Jeg jobber som frisør selv, og står i disse spray"gassene" hele dagen. Viktig med god lufting og bruke punktavsug både når en farger, og sitter med farge i håret. Nå har vi (Redken-salonger) nettopp fått inn en helt ny fargeserie helt uten amoniakk!! Helt fantastisk for meg som er gravid! Er jo amoniakken i fargen som gir den sterke lukta. 100% dekkevne. Men vanlig hårfarge hos frisør skal heller ikke være noe problem, om du ikke farger det annenhver uke da ;) Lykke til!!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...