Goomba84 Skrevet 1. mars 2012 #1 Skrevet 1. mars 2012 Kan jeg fremdeles få el i morgen f.eks og ha kort lutealfase? Hvor kort er det fysisk mulig å ha den? Usikker nå ja..men vet jeg har el, spørsmålet er bare når...Noen som har peiling på dette?
**Cayenne** Skrevet 1. mars 2012 #2 Skrevet 1. mars 2012 Hvor mange dager er syklusen din på da? Jeg har f.eks. en syklus på 29-31 dager. Om syklusen er på 29 dager kommer el ca på dag 15, og om syklusen er på 31 dager kommer el ca på dag 17. Vet ikke hvor kort lutealfase man kan ha, men er den mye kortere enn 14 dager bør man kanskje oppsøke en lege for å få litt hjelp. Lykke til med el!
Julestrømpa Skrevet 1. mars 2012 #3 Skrevet 1. mars 2012 Kan jo hende syklusen din har flyttet seg en dag eller to, da vil jo også mensen komme litt senere. Mener jeg leste at tiden fra siste mens til El, kan variere, dette fordi at tiden ett egg skal modnes og løsnes kan variere i tid. Men at tiden etter El og til mens ofte er 14 dager, men også her kan variere +- 1 dag. Temper elere tester du deg?
Goomba84 Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2012 Jeg har akkurat begynt å bruke CB sin fertilitetsmonitor, så jeg prøver fremdeles å finne ut når jeg har el.. Trodde jeg hadde 29 dager, men jeg er ikke sikker lenger..
Julestrømpa Skrevet 1. mars 2012 #5 Skrevet 1. mars 2012 Skriv dagbok, noter hvilken dag mensen kommer, hvilken dag EL kommer, gjør dette over noen PP, så får du en fin indikasjon på når den magiske dagen er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå