Lola2016 Skrevet 1. mars 2012 #1 Skrevet 1. mars 2012 Dette endte med en spontanabort for andre gang! Lykke til videre til alle de andre spirer!
vaggle Skrevet 1. mars 2012 #6 Skrevet 1. mars 2012 så trist berde lykke neste gang .. kansje det blir.. alle gode ting er 3 ¨<3 håper det for deg !!!
elias30 Skrevet 1. mars 2012 #8 Skrevet 1. mars 2012 Dette endte med en spontanabort for andre gang! Lykke til videre til alle de andre spirer! Samme her, til legen for å få det bekreftet i dag. Hvor langt var du på vei? Sender gode tanker !
kaklemor Skrevet 1. mars 2012 #9 Skrevet 1. mars 2012 Dette endte med en spontanabort for andre gang! Lykke til videre til alle de andre spirer! Huff ,så trist å lese! Ønsker deg masse lykke til, og alle gode ting er tre. Opplevde sa selv i januar, så vet skuffelsen er stor når du fØrst gjennomgår det.
Mambaa Skrevet 1. mars 2012 #10 Skrevet 1. mars 2012 Huffameg, stakkars stakkars deg. Jeg hadde en MA i januar. Jeg vet at dette er noe av det aller verste man kan gjennomgå. Krysser fingrene for at vi blir raskt gravide igjen begge to!! God klem.
Poteta Skrevet 1. mars 2012 #11 Skrevet 1. mars 2012 Ma i forrige uke her og. Vi må bare se fremover og ikke gi opp.
Lola2016 Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #12 Skrevet 1. mars 2012 Mensterminen min viste 7 uker men legen mente bare ca 5+2. Spontanaborte og det er igjen noen rester. Fikk zytotec men ikke noe særlig virkning enda... Mulig det tar Litt tid å blø resten ut. Var for lite rester til utskrapning. Noen med zytotec erfaring?
Poteta Skrevet 1. mars 2012 #13 Skrevet 1. mars 2012 Ja, jeg fikk det forrige tirsdag. Tok 10 timer før jeg begynte å blø. Og da hadde jeg fått 4 tbl +2+2+2. Så det tok sin tid, men normalt sett skal det værste være over på 4-8 timer.... Føler med deg.
Lola2016 Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #14 Skrevet 1. mars 2012 Tok du de hjemme? Hvor mye og lenge blødde du etterpå? Var det mye som skulle ut? Hvor langt var du på vei?
Poteta Skrevet 1. mars 2012 #15 Skrevet 1. mars 2012 Jeg var nesten 12 uker på vei. Fikk littblødning på søndag forrige uke. Altså bar litt brundt da jeg tørka meg med papiret, og sånn fortsatte det. Var på ul på mandag og da var det ikke noe liv. Og fosteret hadde sluttet å utvikle seg i uke9. Kom på sykehuset på tirsdags morgen kl 9. Fikk 4 tbl vaginalt 10.30. Så to kl 14 og to kl 17 og to kl 20. Og da begynte jeg å blø litt, hadde vanvittige smerter i flere timer. Hele fostersekken og fosteret kom ut rett før kl 23 på kvelden. Og så kom Det litt klumper etterpå mrn ikkr mye. Bare noen få stor klumper, og så var det over.. Blødde moderat i 3-4 dager. Denne uka har jeg ikke blødd i det hele tatt. Var på UL igjen onsdagn. Altså dagen etter. Og da var det litt rester. Ca 1 cm igjen. Men det var ko bar blod regner jeg med.
carmen221 Skrevet 1. mars 2012 #16 Skrevet 1. mars 2012 Uff dette var veldig trist å lese, håper det går bra med deg og du snart kommer inn her igjen Lykke til, klem
Gjest Shanti ♥ Skrevet 1. mars 2012 #17 Skrevet 1. mars 2012 Trist å høre Kosekatt... jeg har også gjennomgått 2 SA, du er langtfra alene! Lykke til videre!!
Cammie82 Skrevet 3. mars 2012 #18 Skrevet 3. mars 2012 Jeg tok kirurgisk abort forrige torsdag,ikke nå torsdag som var. Var 12+2. Natt til denne torsdagen begynte jeg å blø mer enn jeg hadde gjort,ringte sykehuset og fikk beskjed om å komme på en sjekk. Det viste seg å være det jeg frykta:De hadde ikke klart å få ut alt under inngrepet. Var snakk om et par cm igjen. Jeg fikk med 4 cytotec som meg skulle ta rektalt,tok de på kvelden men ingen ting skjedde. Fikk de ikke langt nok opp.bed ble bare liggende i åpningen på en måte. Så det funka dårlig. Var på sykehuset igjen igår og fikk 4 nye piller,og fikk beskjed om å ta de i skjeden. Tok de nå 06.20..og skal ligge én time og så stå opp. Gruer meg til smertene starter. Håper det går greit!
*Ruger på novembersnuppe* Skrevet 3. mars 2012 #19 Skrevet 3. mars 2012 Uff, sender gode tanker til dere som går gjennom dette. Det er kjempetøft! Håper dere har noen omsorgsfulle personer rundt dere nå.. Stor klem
Poteta Skrevet 3. mars 2012 #20 Skrevet 3. mars 2012 Vi må bare prøve igjen og se fremover. Utrolig tist når det skjer, og ikkeminst uventet. Var liksom ikke det man så for seg.
elias30 Skrevet 7. mars 2012 #21 Skrevet 7. mars 2012 Spontanabort her også, sist onsdag. Alt kom av seg selv ser det ut som. Venter på svar på blodrpøve. Sender en klem til dere i samme situasjon....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå