Gå til innhold

Spikke dildopikken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sug lut

Jeg skjønte ikke innlegget ditt. Er det et ønske, av typen "komme da, kyra!"? Eller er det et ønske uttrykt i toåringsgrammatikk? Type "spise maten nå!"? Eller er det en trussel? Og skal de trues til å spikke eller trues med pikken? "Pass deg, ellers får du pikken i hue!"?

Endret av sug lut

Hvis det er en trussel, så vet jeg ikke om det fungerer så godt å true bitre kvinner med å spikke dildopikk?

Flere av dem er muligens bitre av mangel på pikk generelt, så om den er spikka og full av flis er sikkert bedre for dem enn ingenting. Men jeg innbiller meg at det ikke virker forebyggende å gi flisete spikka dildopikker til allerede bitre kvinnfolk...

Annonse

Annonse

Frenzia, lurer på om skolen sviktet deg i sløydopplæringen... Du spikker med kniv - høvler ned omkretsen og sandsliper den glatt og fin. Har lagd både det ene og det andre på den måten.

Neida, du høvler ikke ned omkretsen på en dildo! :) Og ikke noe sløydopplæringssvikt her, nei, vi gikk da ikke ut 5. klasse uten å ha bestått dildospikking. Beste julegava mamma pakka opp det året, ja!

Men man høvler ikke ned noe som skal være omtrent 12 cm i omkrets dersom du har spikket den til først. Personlig ville jeg har brukt en dreiebenk til en rund gjenstand av denne størrelsen. På en annen side, så ville jeg ikke brukt tre til dette formålet.

Gjest sug lut

Jeg tror faktisk ikke at jeg hadde sløyd på skolen, men moren min må vel ha sett viktigheten av å lære slikt, så jeg gikk på sløydkurs, ja. Der kunne vi til og med gravere ting. Store og små. Misunnelig?

Da kan du jo spikke personlige dildoer til alle til jul, med små oppmuntringsvers og dildodypsindigheter inngravert, du vet sånne dølle ting som alle satte opp på veggene sine for et par år siden. Hvis du i tillegg kan få dem til å se gamle ut (grøss) og markedsfører dem som "fransk vintage" har du en ypperlig business-idé.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...