Gå til innhold

Danmark-men hvilken klinikk?? Gode forslag??

Anbefalte innlegg

Etter mange feilslåtte forsøk i Norge går veien nå til Danmark og forhåpentligvis bedre lykke, men hvilken klinikk skal man velge?? Noen med gode anbefalinger?? Jeg er 39 år, og rimelig stresset på at tiden flyr..Vi har vært i gjennom så mye, og jeg kjenner nå at jeg er klar for nye løsninger, ala spindelmikroskop, assisted hatching osv..

Fortsetter under...

Hei.

Vet ikke så mye om div. klinikker i Danmark, men vi har selv brukt www.maigaard.dk Vi hadde 6 mislykkede forsøk her i Norge, men fikk det til ved første forsøk hos maigaard ( vi brukta AHA)

Ring/mail de. Pleier og få svar samme dag, som man sende til de. Håper!!!! vi skal ned til de i uke 12 :)

Jeg er gravid med tvillinger på første ivf forsøk fra copenhagen fertility center, og har vært veldig fornøyd med dem. Men de er veldig direkte, effektive og kanskje lite følsomme for noen, for meg var det veldig greit. Har også vært på Trianglen for noen år siden hvor jeg ble ble insiminert, men likte CFC bedre. Bra priser har de også, og er ikke firkantet. Lykke til!

Jeg er en av de som har byttet fra CFC (Copenhagen Fertility Center) til Triangelen. Har hatt 6 ins ved CFC og det har gått greit, men nå som jeg er i gang med IVF trenger jeg en klinikk som tar seg litt mer tid til meg og får meg til å føle meg litt bedre ivaretatt. Var helt greit med tempo på ins, men trenger å roe ned noen hakk nå ved IVF ;) Men vi er alle forskjellige :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...