Gå til innhold

2 fra før og alene med en tredje - er jeg gal?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har 2 prinsesser fra mitt tidligere samboerforhold, Så har jeg hatt et slags forhold med en fyr lenge, men ingen av oss har villet gå inn i noe kjærestestyr. Nå hadde vi bestemt oss for å roe ned, og noen dager etter fant jeg ut at jeg er gravid.

Han vil egentlig ikke ha det, jeg vil men har sagt at jeg skal tenke på det. Egentlig var det bare for å utsette det, for jeg klarer ikke ta det vekk, selv om jeg da blir alene med barnet. Jeg vet ikke engang om han vil ha navnet sitt på papiret..

Jeg er 32 år, og lurer på om jeg egentlig er helt insane som velger å beholde det!? 3 barn alene... noen med råd??

Fortsetter under...

Dette er nesten litt nifst! For jeg er i nesten samme situasjon som deg! Jeg er også 32 år, og har også 2 barn fra tidligere samboerforhold. Jeg har hovedomsorgen for mine 2 da -har du også det? Og, så har jeg vært ute med en mann nå da.... et par ganger og vi har hatt masse kontakt på mail i tillegg.... Desverre så viste det seg at mannen har stoooore problemer, og nå har vi ingen kontakt i det hele tatt.

Så, som om ikke ting kunne bli verre liksom, så er jeg nå altså gravid med HANS barn.... Jeg har bestemt meg for å beholde. Ikke fordi jeg er motstander av abort eller noe sånt, men fordi jeg tenker som så at; "Jo. Jeg har lyst på et barn til...egentlig ikke på denne måten men... det er kanskje min siste sjanse.... dessuten; jeg VET jeg klarer meg bra! Jeg klarer alt jeg vil!"

Jeg vet heller ikke hvordan han vil reagere... det er så tidlig enda, så jeg har ikke tenkt å fortelle det til noen enda....

Jeg kan vel ikke akkurat gi deg noen gode råd her, men jeg kan iallfall fortelle deg at du IKKE er helt insane! Isåfall, så er det i det minste 2 av oss;)

Åh enda godt Å høre - selv om det er kjipt for deg Å være i samme situasjon... Jeg ogsÅ tenker at jeg vil beholde, for jeg vet at jeg ønsker flere og selv om dette ikke var den ideelle mÅten sÅ kommer jeg ikke til Å klare Å velge det vekk. Tenk om det er siste gang, liksom!

Jeg har bare sagt det til han og min nærmeste venninne, men vet ikke om han har sagt det til noen andre. Han er mer opptatt av Å fly pÅ byen, men har sagt han vil komme imorgen og ta en prat om det i ro og fred. SÅ fÅr vi se!

Jeg har delt omsorg for mine, men jobber mot Å fÅ omsorgen alene. det er ingen god prosess sÅnn sett, men de har det iallefalll veldig bra iflg bhg og alle rundt oss.

Blir spennende Å høre hva som skjer med deg ogsÅ, da!!

Nettop det jeg også tenker; jeg har lyst på en unge til, og selv om ikke dette er den ideelle måten så KAN det jo være at det er min siste sjanse....

Oi oi.... spennende med prat da! Håper det går bra! Lykke til :)

Og, lykke til med omsorgsprosessen også, kan veldig godt tenke meg det ikke er noe morro....

I like måte! :)

Jeg har vært alenemor med 3 barn i noen år..alle med samme mann..men kan ikke si noe annet enn at det er slitsomt og tøft!! dere er jo så unge enda at det er bare dumt av dere å tenke at dette er siste sjanse..Jeg synes dere burde tenke en gang til før dere velger dette. Nyt de andre to barna dere har og finn dere en kjæreste som vil satse på både dere og en baby..

jeg har funnet meg en ny mann og vi venter barn sammen ...og jeg nærmer meg 40 år så dere har mange år på dere enda..bare ett tips fra meg

• 2 uker senere...

Annonse

Ånei Diis80 sÅ trist!! Jeg har vært igjennom dert samme, og det blir bra til slutt. Stor klem!

Til hallÅ: Ja jeg vet at det kommer ti Å bli tøft. Men jeg tror jeg ville hatt det minst like tøft etterpÅ hvis jeg tok det vekk. Jeg vet ikke hvor mye faren vil stille opp, og har vært igjennom samtaler pÅ sykehuset, har fri tilgang hvis jeg bestemmer meg for Å ta det vekk før uke 9 men jeg vegrer meg fortsatt veldig!!! hvis jeg tar det vekk, vil jeg gjøre det fordi han vil, ikke fordi det er det jeg lønsker. Vil ikke det bli feil grunnlag da? Huff dette er vanskeliga saker..

• 3 uker senere...

Hi: om du vil beholde så ikke la noen påvirke deg til noe annet!! Det er ikke sikkert du vil leve godt med noe annet. Jeg er alene med 3 små, ikke noe problem. Ikke spes slitsomt heller. Tror det er hva man gjør det til selv, og hvilket fokus man har :))

TAKK :) Jeg har nettopp bestemt meg for å beholde mot farens vilje. Har ikke fortalt familien det heller enda, men er i uke 11 så skal gjøre det snart. Gruer meg litt, men samtidig er det utrolig deilig å ha bestemt seg!! Gleder meg til masse kos og selvsagt mye jobbing :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...