Gå til innhold

blir satt igang i morgen tidlig!!! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 10 dager på overtid..vesla i magen har det visst ikke særlig travelt med ut i verden så i morgen tidlig kl 09.00 blir jeg satt igang! Var på overtidskontroll på sykehuset søndag (7 dager over termin) og fikk time til igangsetting i morgen. Vet at jeg ikke blir sendt hjem igjen uten jenta vår nå..lang reisevei tio sykehuset og jordmor sa at jeg ikke slipper ut igjen uten baby;)

Var umoden da jeg ble sjekka 2 dager over termin så veldig spent på hvordan jeg blir satt igang, legen snakka om ballong eller tablett om jeg var umoden. Er førstegangsfødende så nå er vi VELDIG spente her!! :) Tror det blir vanskelig sove inatt, men må opp kl 06.00 så håper på litt søvn:)

åhh, som jeg gleder meg til å møte prinsessa vår <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende!:) Endelig er all venting over!! Masse lykke til!:))

Skrevet

Så fantastisk spennende! LYkke til :)

Skrevet

Masse lykke til! Prøv å få deg en god natt søvn (selv om det ikke er lett), kan bli lenge til neste gang ;)

Skrevet

Masse lykke til! Så spennende :-)

Skrevet

Åh, sÅ spennende!!! Masse lykke til i morgen! Kjenner jeg er misunnelig pÅ deg som skal fÅ treffe babyen din, hehe!

Skrevet

Enig med Rozapus, kjenner misunnelsen jeg også! Hehe. Lykke til i morgen ^__^

Skrevet

Lykke til:) Skjønner godt at du er spent. Skal selv bli satt i gang på fredag om han ikke bestemmer seg for å komme i natt eller imorgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...