Shushu Skrevet 29. februar 2012 #1 Skrevet 29. februar 2012 Hei folkens! Jeg har ei liten snuppe på 4+ som jeg ammer. Lurer veldig på, er det vanlig at kvinner har ekstra håravfall etter fødsel / i ammeperioden? Har seriøst mistet såå mye hår etter fødselen at det er helt utrolig at jeg forsatt har noe igjen . har hørt rykter om at det er pga ammingen og at man må være ekstra varsom med å pleie håret. NOen som har opplevd noe lignende? Blir vettskremt her!!! HELP!
Babyønske �� Skrevet 29. februar 2012 #2 Skrevet 29. februar 2012 Det er helt normalt ja. Har ingenting med amming å gjøre. Det er noe som skjer etter graviditet og fødsel for de aller fleste, enten de ammer eller ikke. Her har jeg hatt det fra 3-6 mnd etter begge fødsler. Her kan du lese mer om det: http://www.klikk.no/foreldre/baby/article606899.ece
Shushu Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 29. februar 2012 Det er helt normalt ja. Har ingenting med amming å gjøre. Det er noe som skjer etter graviditet og fødsel for de aller fleste, enten de ammer eller ikke. Her har jeg hatt det fra 3-6 mnd etter begge fødsler. Her kan du lese mer om det: http://www.klikk.no/...ticle606899.ece Huh godt å høre at det er helt normalt og vil gå over! Har nemlig hatt et tøft svangerskap med mye kvalme og oppkast. Det forklarer mye om næringsinntaket! Litt rart å vite at man vil miste det håret man ikke mistet under svangerskapet + det man ellers ville ha mistet. Da kan det jo bli voldsomt mye som mitt lool. Nå kan jeg sove i fred og ro. Takk for en god artikkel:).
januarbaby012 Skrevet 1. mars 2012 #4 Skrevet 1. mars 2012 Hei folkens! Jeg har ei liten snuppe på 4+ som jeg ammer. Lurer veldig på, er det vanlig at kvinner har ekstra håravfall etter fødsel / i ammeperioden? Har seriøst mistet såå mye hår etter fødselen at det er helt utrolig at jeg forsatt har noe igjen . har hørt rykter om at det er pga ammingen og at man må være ekstra varsom med å pleie håret. NOen som har opplevd noe lignende? Blir vettskremt her!!! HELP! Heisann du er ikke alene på dette hårtap hehe mini er ca 3 mnd og jeg har mye håravfall. har hørt at når disse småtrollene begynner å kjenne mamma'n sin da har mødrene mye håravfall, og det er normalt har jeg hørt kansje det blir bedre etterhvert?? Håper jeg
augustmini Skrevet 1. mars 2012 #5 Skrevet 1. mars 2012 Snakket med frisøren min om det og hun sa det var veldig sjeldent at håret ikke kom tilbake etterpå, og at det var helt normalt. B-vitaminer skal også hjelpe på!
Bondejenta Skrevet 1. mars 2012 #6 Skrevet 1. mars 2012 Har høyrt at hårtapet er størst når baby er ca 4 mnd. Eg har erfart dette. Etter 4 mnd minkar tapet! Heldigvis ;-)
Eli8 Skrevet 1. mars 2012 #7 Skrevet 1. mars 2012 Mistet syyykt mye hår fra 3- 6 mnd! Nå har det akkurat gitt seg og begynt å komme tuster ut i luggen
Shushu Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #8 Skrevet 1. mars 2012 Hei folkens! Jeg har ei liten snuppe på 4+ som jeg ammer. Lurer veldig på, er det vanlig at kvinner har ekstra håravfall etter fødsel / i ammeperioden? Har seriøst mistet såå mye hår etter fødselen at det er helt utrolig at jeg forsatt har noe igjen . har hørt rykter om at det er pga ammingen og at man må være ekstra varsom med å pleie håret. NOen som har opplevd noe lignende? Blir vettskremt her!!! HELP! Heisann du er ikke alene på dette hårtap hehe mini er ca 3 mnd og jeg har mye håravfall. har hørt at når disse småtrollene begynner å kjenne mamma'n sin da har mødrene mye håravfall, og det er normalt har jeg hørt kansje det blir bedre etterhvert?? Håper jeg Håper det gir seg snart j oxo:), Men holder motet oppe! Så blir dt nok mer glans etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå