Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens!

Jeg har ei liten snuppe på 4+ som jeg ammer. Lurer veldig på, er det vanlig at kvinner har ekstra håravfall etter fødsel / i ammeperioden? Har seriøst mistet såå mye hår etter fødselen at det er helt utrolig at jeg forsatt har noe igjen :o. har hørt rykter om at det er pga ammingen og at man må være ekstra varsom med å pleie håret. NOen som har opplevd noe lignende? Blir vettskremt her!!! HELP!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt normalt ja.

Har ingenting med amming å gjøre. Det er noe som skjer etter graviditet og fødsel for de aller fleste, enten de ammer eller ikke.

Her har jeg hatt det fra 3-6 mnd etter begge fødsler.

Her kan du lese mer om det: http://www.klikk.no/foreldre/baby/article606899.ece

Skrevet

Det er helt normalt ja.

Har ingenting med amming å gjøre. Det er noe som skjer etter graviditet og fødsel for de aller fleste, enten de ammer eller ikke.

Her har jeg hatt det fra 3-6 mnd etter begge fødsler.

Her kan du lese mer om det: http://www.klikk.no/...ticle606899.ece

Huh godt å høre at det er helt normalt og vil gå over! Har nemlig hatt et tøft svangerskap med mye kvalme og oppkast. Det forklarer mye om næringsinntaket! Litt rart å vite at man vil miste det håret man ikke mistet under svangerskapet + det man ellers ville ha mistet. Da kan det jo bli voldsomt mye som mitt lool. Nå kan jeg sove i fred og ro. Takk for en god artikkel:).

Skrevet

Hei folkens!

Jeg har ei liten snuppe på 4+ som jeg ammer. Lurer veldig på, er det vanlig at kvinner har ekstra håravfall etter fødsel / i ammeperioden? Har seriøst mistet såå mye hår etter fødselen at det er helt utrolig at jeg forsatt har noe igjen :o. har hørt rykter om at det er pga ammingen og at man må være ekstra varsom med å pleie håret. NOen som har opplevd noe lignende? Blir vettskremt her!!! HELP!

Heisann :)

du er ikke alene på dette hårtap hehe

mini er ca 3 mnd og jeg har mye håravfall. har hørt at når disse småtrollene begynner å kjenne mamma'n sin da har mødrene mye håravfall, og det er normalt har jeg hørt :)

kansje det blir bedre etterhvert?? Håper jeg :)

Skrevet

Snakket med frisøren min om det og hun sa det var veldig sjeldent at håret ikke kom tilbake etterpå, og at det var helt normalt. B-vitaminer skal også hjelpe på!

Skrevet

Har høyrt at hårtapet er størst når baby er ca 4 mnd. Eg har erfart dette. Etter 4 mnd minkar tapet! Heldigvis ;-)

Skrevet

Mistet syyykt mye hår fra 3- 6 mnd! Nå har det akkurat gitt seg og begynt å komme tuster ut i luggen :P

Skrevet

Hei folkens!

Heisann :)

du er ikke alene på dette hårtap hehe

mini er ca 3 mnd og jeg har mye håravfall. har hørt at når disse småtrollene begynner å kjenne mamma'n sin da har mødrene mye håravfall, og det er normalt har jeg hørt :)

kansje det blir bedre etterhvert?? Håper jeg :)

Håper det gir seg snart j oxo:), Men holder motet oppe! Så blir dt nok mer glans etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...