catva Skrevet 29. februar 2012 #1 Skrevet 29. februar 2012 Er nå 23+3 uker og har siden søndag kjent mye mindre liv i magen. Mener på at det er litt spark innimellom, men det er ikke på langt nær så mye som før. Bør jeg være bekjymra? Andre som har opplevd dette?
Mamma&skatt Skrevet 29. februar 2012 #2 Skrevet 29. februar 2012 Jeg hadde det slik på nøyaktig samme tidspunkt. Beskjeden jeg fikk etter at jordmor og lege hadde sjekket meg, både ul og hjertelyd var at det var vanlig så 'tidlig' med litt rolige perioder og at så lenge jeg kjente liv i løpet av dagen var nok alt i orden, er ikke før om et par uker en skal kjenne liv 10 ganger pr 2 timer. Men jeg ville ringt jordmor og fått sjekket at alt er ok, ikke kjekt å bekymre seg.
ÅNA Skrevet 4. mars 2012 #3 Skrevet 4. mars 2012 Korleis går det no då??? Ut frå det du skriv ser det ut til at det er normalt, men som Ingtho86 skriv kan det være greit å sjekke dersom du er veldig urolig/engstelig. Høyrest mest ut som om babyen tar det litt med ro, evt ligg slik til at du ikkje merker spark så godt. Kan være den sparker bak mot ryggen eller morkake....det vil du nok ikkje kjenne så mykje til.... Håper det går bra med deg og knøttet:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå