Gå til innhold

hvor lenge holder sykehus stengt om sommeren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi holder til på Ullveål, men hører også gjerne om hvordan det er på andre sykehus slik at jeg vet sånn ca..

Hvordan er det i mai når det er så mye fridager? Får man forsøk da? eller må man vente 1 mnd?

Har de høstferier?

Jeg skulle egtlig igang med kort regime, men siden foten verker og jeg har isjas så må jeg vente på rygg operasjon, og får sikkert ikke kommet meg igang igjen før til høsten når de starter opp igjen, but then again, i august er det vel smikk fult:-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du planlegger med klinikken om nytt forsøk i august.. altså at de holder av plass til deg i den uken som passer, så blir det jo ikke noe problem...

riksen stenger tror jeg, for 2 ganger har jeg hatt planer om forsøk, men mensen har landet feil, så insett er blitt i helligdager...

på sommeren er det stengt hele juli og starten av august tror jeg...

men godt å fikse ryggen før forsøk da.. så er det større sjangs for baby vettu ;)

God bedring!

Skrevet

Ja, man bør jo være i best mulig fysisk form når man skal gå gravid, siden det i seg selv er en stor påkjenning :) Får ringe dem en dag og spørre:) Tar sin tid å komme igjennom også, så greit at det ikke haaaaster, selvom jeg kunne ønske jeg kunne opereres imorgen, og begynt på neste førsøk rett etterpå :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...