Gå til innhold

Er det dette som er slimproppen? *ekle detaljer

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld da jeg skulle legge meg, så hadde jeg masse brunt blod og en del slim i truseinnlegget. Jeg hadde også gått med skikkelig mensmurringer i noen timer, og jeg har kun kjent det nede i livmoren, altså oppi skjeden.

Er dette et tegn på at noe er på gang? Det har vært litt av og på i dag, har veldig med kynnere, men dette er vondt på en helt annen måte.

Kan det være så smått med rier eller noe? Smerten sitter på en måte ifra midten av magen og ned i slutten på livmoren, på en måte.

Veldig rotete forklart dette, håper dere forstår hva jeg mener, hehe!

Jeg bare håper så inderlig på at det kanskje kan skje noe snart nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil tro at det er ett tegn på at noe er på gang ja:-) om det ikke skjer noe nå, så kan det ikke være så lenge til :-) hvor langt er du på vei?

Skrevet

Jeg er 39 i dag i følge UL, men i følge meg selv så er det i dag som er termindatoen :-)

Skrevet

slimproppen er jo så forskjell fra person til person, men tenker det er den som har gått =) Da min gikk med de 2 første fikk jeg akkurat samme murringer + kynnere sånn som deg og de var ute etter 24 timer =D Men det er jo også så forskjell fra person til person... Uansett, Lykke til =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...