Gå til innhold

Blæh. Kjøpte seng på Møbelringen med madrasser til senga, men madrassene er jo mindre enn senga, og Pøbelringen sier det kan være sånn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en seng som er 160x200 cm.

Måtte jo ha madrasser til denne senga. Kjøpte to 80x200. PLUSS overmadradd (en hel).

Så er det sprekk mellom madrassene. Hjelper ikke med overmadrass.

Jeg måler madrassene og ingen av de er 80 breie, men begge er 78-79 cm i bredden.

Jeg ringer møbelringen, og de sier det skal være sånn..... pga trekket. Så da burde jeg ha bestilt madrasser som var 81-82 cm i bredden da????

Så irritert. Er leit å ligge i senga, for det er sånn "grop/hull" i midten, får vondt i ryggen.

Hvis møbelringen virkelig sier det skal være sånn, skal jeg aldri handle senger, madrasser ol som har med mål å gjøre senere.

Skrevet

what? vi skal hente seng der 9 mars..

Skrevet

4 cm er jo en ganske stor sprekk da.

Pga trekket?

Det skjønte jeg ikke...

Men jeg skjønner at det er jævla irriterende!

da må man jo i gang med nødløsninger for å tette sprekken, og det skulle ikke være nødvendig på en ny seng.

Skrevet

Det skal ikke være sånn, send madrassene tilbake til de med klage og kjøp madrasser et annet sted.

Skrevet

Pøbelringen er den som har dårligs kundeservice av alle møbelbutikker. Ivertfall i ålesund.

Skrevet

Det tar gjerne inntil 72 timer før madrassene er helt tilpasset hvis de kom sammenklemte.

Og hva kjøpte du? Man får det man betaler for, så om du kjøpte en av de billigste du kunne finne så har du skutt deg selv i foten her.

Skrevet

Enig med den dårlige servicen, selv om vi ikke har hatt samme problemet som dere har vi også krangla med dem. Kjempeirriterende!

Skrevet

80 cm er da for f... 80 cm samme hva madrassen koster?

Skal ikke være sånn på en ny seng nei!

Klag, og ta det evt til forbruksrådet om du ikke får gjennomslag, for dette er bare irriterende!

Skrevet

Hva slags madrasser har du kjøpt? Ramme, fjær eller skumgummi?

Skrevet

Betalte over 9000 for to madrasser, og overmadrass. Senga kostet 3500.

Hu dama som tok telefonen da at madrassen ble mindre når trekket kom på. Men da bør de vel egentlig lage litt større madrasser og trekk, slik at madrassene blir 80cm, som jeg betaler for.

Madrassene er fjær....

Kjøpte de sommern 2011, og de har ALLTID vært sånn. Selv med overmadrassen. Flere sier man ikke skal merke det med overmadrassen, men det er "sprekk" i overmadrassen for den har "detti" ned i den lille sprekken.

Jeg fikk beskjed om å legge noe i sprekken. Tåpelig. Jeg vil ha MADRASS i sprekken.

Kjenner på kroppen at jeg er lei av å ligge i en seng med madrasser som ikke var verdt nesten titusen. I natt ble jeg så sur, at jeg målte NøYE, jeg hadde rett, og ringte butikken og sa det som det var. De fikk ikke gjort noe, for det var trekkene som gjorde at madrassen ble mindre. ALDRI mer pøbelringen altså. :-(

HI

Skrevet

Selvfølgelig kan de gjøre noe! De kan ta imot klagen din slik at du kan få nye madrasser, evt få hevet kjøpet!

Men i mellomtiden, kan du la dytte begge madrassene til ene enden av sengen slik at det ikke bli sprekk på midten mellom madrassene, men heller et mellomrom mellom madrass og ramme på ene siden=

Skrevet

Så kjedelig.

Vi kjøpte billige rammemadrasser 90 cm * 2 på ikea og overmadrass på bohus for ca. 3000 kr tilsammen. Vi har hatt de i 3 år og er er veldig fornøyde :)

Hadde da allerede en seng vi kunne sette de inni.

Skrevet

Du kan ta det med produsenten og møbelringen privat.

Hadde gått til produsent, importør eller grossist.

Skrevet

Hi hi.. Pøbelringen faktisk;) Ikke hørt den før..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...